“Hyggelig restaurant”

Kjøkken: Argentinsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 19. november 2018

Liten og intim, rustikt og hyggelig betjening. Maten var god, men finishen kunne vært noe bedre. Absolutt verdt et besøk i en avslappet atmosfære.

Takk, OysteinJR

Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Vi var en gruppe på 7 som reserverte bord, og med det fikk 20% rabatt. Liten, intim og hyggelig restaurant. Alle fikk biffen stekt som de bestilte, og den var mør og god. En blid og hyggelig kelner. Anbefaler denne restauranten om du har lyst på god biff.

Takk, Magnus B
Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

La Estancia er en liten og svært hyggelig kjøttrestaurant sentralt i Amsterdam. Vi var sju til middag, og med reservasjon gjennom Trip Advisor fikk vi 20 prosent avslag på alt. Maten var god med mørt kjøtt og godt tilbehør. Obs: Mixed salad var kjedelig.
La Estancia anbefales.

2  Takk, sveinb708
Anmeldt 11. april 2017

En liten hyggelig restaurant med et utrolig hyggelig og serviceminded personell.
De har funnet ut hvordan en biff skal være. Måtte tilbake dagen etter for å se om det bare var en tilfeldighet. Det var ikke det. Anbefaler spisestedet på det varmeste. Vinen de anbefalte sto i stil til biffen (og tilbehøret).

Dato for besøk: april 2017
Takk, Øyvind Ø
Anmeldt 12. april 2015

Hyggelig betjening og kjempegod mat. Har aldri fått servert så mør biff.Veldig hyggelig og hjelpsom personale.

Dato for besøk: april 2015
Takk, JanAasnes