“Perfekt!”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Lunsj, Middag, Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

En hyggelig liten restaurant med utsøkt mat. Hver rett er et lite kunststykke både for øyet og for ganen. Hyggelig og god service. Nydelige viner til hver rett. Og overraskende lav regning til slutt!

Takk, helend878

Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

En fantastisk matopplevelse! Helt klart er dyrere alternativ når det kommer til god mat i Amsterdam, men så absolutt verdt det. Upåklagelig mat, betjening og atmosfære. Kan anbefales på det varmeste!

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, maskeew
Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Vi utforsket byen og gikk tilfeldig forbi denne perlen av en restaurant. Vi booket bord med en gang for senere på kvelden.

Vi ble møtt av noen hyggelige servitører innenfor dørstokkene.
Valget falt på 7-retters, hvorav min kjæreste tok vin-meny parring til sine 7 retter.

Maten var uten tvil spektakulær og noe helt eget. Servitørene kunne alt om maten og vinen som ble servert med. Selv er jeg en kresen sjel, og det var kun noen småting jeg kunne påpeke ved maten, som åpenbart min kjæreste ikke var enig i.
Alle vinene kokken hadde valgt til smakte utmerket til maten.

Restauranten var innbydende og rolig, med en atmosfære som må oppleves.
Er du en tur innom Amsterdam må du sørge for å booke deg et bord her - for det er DET BESTE jeg har smakt.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Angelicanoreg
Anmeldt 29. juni 2018 via mobile enheter

Fantastisk middag og upåklagelig service! Ingen unødig venting på maten. I det hele tatt ikke noe å sette fingeren på. Anbefales på det varmeste!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Mona Stemland S
Anmeldt 3. mai 2018 via mobile enheter

Alt klaffet! Hyggelig og kunnskapsrik betjening, intimt og hyggelig lokale, fantastisk service. 3-retters meny med vinpakke var et veldig godt valg. Spennende og gode smaker, veldig gode viner, som matchet rettene perfekt. Dette var en flott restaurantopplevelse. Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Ragnhild S

Reisende som så på Senses Restaurant, så også på

Har du vært i Senses Restaurant? Del dine erfaringer!