“Vi kommer garantert tilbake. ”

The Lobby Nesplein Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 175 av 4 541 Restauranter i Amsterdam
Kjøkken: Nederlandsk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Kombinasjonen hyggelige omgivelser, upåklagelig og vennlig service, moderate priser og nydelig spennende mat gir full pott. Vi ble opplyst om at det var første dag med ny meny og da er det godt gjort med full klaff for alle retter.

Takk, 788mariannek

Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat og super service! Vi hadde bestilt bord, men det hadde skjedd en feil ved bestilling. Vi satt i baren en liten stund, men fikk fort bord. På grunn av forsinkelsen fikk vi 3-retters middag på huset. Det var langt over våre forventninger. De som jobbet der var veldig hyggelig og atmosfærer i lokalet gjorde deg bare hele enda bedre. Dette var en romantisk kveld, men god mat og god vin. Tusen takk, vi kommer igjen.

Takk, 474nathaliek
Anmeldt 16. juni 2017 via mobile enheter

Var í Amsterdam í þrjár nætur á Hótel V en The Lobby er einmitt hér í afgreiðslunni. Snæddum hér ljómandi nautasteikelk og fékk ég mína rauða eins og óskað var. Vínlistinn var þokkalegur og fengum við okkur gott vín með. Þjónustan var mjög góð. Mæli með staðnum!!

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Sjonni
Anmeldt 20. mars 2017 via mobile enheter

Hyggelig betjening og deilig mat, i meget stilig og sentralt lokale. Husk å booke bord i forkant. Vi gikk for dagens tre-retters, og alle var enige i at råvarene var ferske og smakskombinasjonene spennende og riktige.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, elisehazela
Anmeldt 4. desember 2016 via mobile enheter

Vi spiste lunsj her. Jeg anbefaler å bestille bord, vi hadde ikke bestilt bord, så måtte sitte i baren. Det var litt ukomfortable stoler. Maten var veldig god, min far bestilte burger og jeg kjøpte vlamkuchen. Deilig. Servicen var ok, men det var hektisk, så litt ventetid og vanskelig å få kontakt med kelneren. Anbefales som lunsjsted!

Dato for besøk: desember 2016
Takk, 376majas

Reisende som så på The Lobby Nesplein Restaurant & Bar, så også på

Amsterdam, Noord-Holland

Har du vært i The Lobby Nesplein Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!