“Veldig god mat”
Anmeldelse av Eatmosfera Ristorante

Eatmosfera Ristorante
Reserver med
Eatmosfera Ristorante er ikke tilgjengelig for det valgte klokkeslettet. Velg et annet tidspunkt, eller søk etter restauranter med ledig kapasitet.
Tidspunktet du valgte, har allerede passert.
Vurdert som nr. 96 av 4 619 Restauranter i Amsterdam
Kjøkken: Italiensk, Pizza
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Kanalringen (Grachtengordel)
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Maten var veldig god, og personellet viste god service! Vi fikk anbefalt en vin som også var veldig god.

Takk, Caroline K

Anmeldt 12. november 2017 via mobile enheter

Maten var helt ok, men svarte nok ikke til forventningene over et så høyt ratet sted og ut fra prisnivået. Lokalet var lite og det var trangt mellom bordene, en del fruktfluer. Carpaccio må nevnes som svært god. Men de andre rettene har vært vel så gode andre steder eller hjemme.

Dato for besøk: november 2017
Takk, helen v
Anmeldt 1. august 2017

Spiste middag der. Var ganske fult men vi fikk plass likevel. Veldig hyggelig og kunnskapsrike servitører, god mat og god vin. Absolutt et sted verdt å besøke. Ligger rett ved siden av en tysk bar med karaoke, men det var ikke plagsomt. En liten reise til Italia midt i Amsterdam ;)

Dato for besøk: juli 2017
Takk, hegeirenf
Anmeldt 28. april 2017 via mobile enheter

Veldig god italiensk pizza. Stedet er ikke så veldig flott, men pizzaen nydelig. Og vinen. Autentisk italiensk restaurant og pizza. Ligger fint til ved Rembrandts plass. Anbefales.

Dato for besøk: april 2017
Takk, 844oleb
Anmeldt 25. mars 2017 via mobile enheter

Om du setter pris på hvordan italienere respekterer råvarene, så er dette stedet for deg. Vi spiste "slow cooked" pork og entrecôte (2 personer) til hovedrett og det var helt himmelsk. Spekemat og ost til fortett med råvarer importert fra Italia gjorde dette besøket komplett! Forholdsvis lite og intimt lokale gjør dette til en av mine favorittsteder i Amsterdam.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, christiano805

Reisende som så på Eatmosfera Ristorante, så også på

Amsterdam, Noord-Holland

Har du vært i Eatmosfera Ristorante? Del dine erfaringer!