Jorunn B
  • Algotels
3.6 km fra Room Mate Aitana
Se flere hoteller i Amsterdam
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Ankom hotellet fredag kl 14.30. Rommet var dessverre ikke klart, men vi måtte bare vente 20 min. Fikk et flott rom i 8.etg med utsikt over havna. Rommet var stort og romslig, med vinduer på hele ytterveggen. Badet hadde stor dusk med mulighet for «regndusj» eller vanlig dusj. Dusjen var stor nok for 2 personer. Det var rent og pent, og veldig delikat innredet. Sengen var myk, og dyne/pute herlige. Det var aircondition. Frokosten var utrolig bra! Mulighet for å få laget omelett, speilegg el eggerøre. Det var stort utvalg av pålegg (deilige oster også), brød, jus, kaffe, frokostblanding. Egentlig alt man kan ønske. Det var en flott frokost-sal med utsikt over havn, og det vae hyggelig å se rett ut på husbåter. Resepsjon var svært behjelpelig med taxi etc. Blide og hyggelige. Ellers var det skopusser-maskin og ismaskin i gangen. Hotellet er et designhotell. Utrolig kult innredet! Det er kort vei til sentralstasjon (10-15 min å gå) Jordaan (flott område forøvrig) og ellers til sentrum av Amsterdam. Det ligger i et svært rolig del, så det var ingen støy på natten.

Dato for oppholdet: oktober 2018
2  Takk, MargaretKv
Anmeldt 22. mai 2017 via mobile enheter

Kult hotell med fin beliggenhet i forhold til man kan gå fra sentralbanestasjon. Veldig hyggelig betjening og rene rom. Litt skuffende frokost da den var veldig kjedelig. Ellers ville dette hoteller få topp rating av oss.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, Linsel85
Anmeldt 26. april 2017

Rask innsjekking der de fikk nesten alle fra vår gruppe når vi ankom klokka 14, garantien var at alle skulle få rom før 16. Dette holdt de med god margin. Rommet jeg fikk var stort og med 2 big size senger. Godt utvalg i minibaren. Prisen på disse varer var forholdsvis greie. Burde vært gratis mineralvann, men det er min mening. God frokost med romslig åpningstid så de som ikke rakk frokosten der trenger ikke frokost. Beliggenhet var passe avstand til sentrum. Personalet var hyggelig og imøtekommende hele tiden.

Romtips: Beste utsikt er så høyt som mulig, men rommene var flotte
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, stig692015
Anmeldt 18. april 2017 via mobile enheter

Etter en slitsom reise ble vi varmt tatt imot av hyggelige folk i resepsjonen. Veldig imponert over design, utsikt og ikke minst rommet (j-suite). Med en komfortabel seng, ble oppholdet perfekt! Hotellet ligger veldig lunt til, så forstyrrelser utenfra er fraværende. Kommer gjerne tilbake hit! :-)

Takk, hansivarh
Anmeldt 17. april 2017 via mobile enheter

Rent og pent, men helt uten sjel.
Kunne vært et flyplass hotell hvor som
Helst i verden. Føler du er i et industri område. Liker du å være helt anonym så kan dette være et hotell for deg, så ikke et menneske i gangene på 5 dager. Et flott hotell, men helt uten sjarm.
Store rom, gode senger alt annet som forventet.

Takk, Jane I