Anmeldt 13. juni 2018

Dette hotellet ligger sentralt til i Amsterdam. Vi gikk til alle serverdigheter herfra. Hotellet lå i et trygt og fint område. Rommet var lite, men rent og pent. Fint bad. De fleste ansatte var hyggelige og blide, men det var en i resepsjonen som burde smilt litt mer. Kø ved innsjekking, pga problem med internettet. God frokost, men desverre kø ved kaffiautomaten. Det burde vært mulig å hente kaffe fra kanne. Såg flere reagerte på det.Kan anbefale hotellet, og kommer gjerne igjen. Tok buss fra flyplassen, og den stoppet ikke langt unna hotellet.

Dato for oppholdet: april 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, NorwayLiv
Christina B, Front Office Supervisor på Apollo Museumhotel Amsterdam City Centre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juni 2018

Dear NorwayLiv,

thank you very much for this fantastic review. We are more than happy to hear that you enjoyed your overall stay with us and of course your time in Amsterdam.
For your next stay you can also contact our reservations department directly to book a lovely room again: reservations.museum@apollohotels.nl .
Thank you in advance!

Christina B- Front Office Supervisor

Anmeldt 7. november 2017 via mobile enheter

Jeg har aldri sett et så møkkete rom, og når jeg klagde ble jeg avfeid av en frekk mann i resepsjonen som sa at rommet var rengjort, selv etter at jeg viste bilder av møkkrenner nedover veggene.
Jeg anbefaler ingen å bo på dette hotellet!!!!

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, Cruiser86103
AnnaPruyn, General Manager på Apollo Museumhotel Amsterdam City Centre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2017

Dear Guest,

thank you for sharing this review with us.
We are sorry to hear that you we're not happy with your overall stay at our hotel.
Please know that we take your review seriously and share all your concerns with our staff.
We always want to improve to provide the best standards possible.
On your next visit, please do not hesitate to let us know if there is anything we can do to make your visit with us even more to your liking. Our team would have wanted to have made your visit truly memorable.

Anna Pruijn

Anmeldt 22. mai 2017

Hotellet ligger sentralt til, passelige avstander til det meste. Rengjøring på bad kunne vært bedre,sengen var god. Tror vi fikk et av de største rommene,andre måtte legge kofferten på sengen da rommet var veldig lite. Frokost med bra utvalg men pålegg gikk ofte tomt,antagelig for lite betjening. Hyggelig betjening som ga god service.

Dato for oppholdet: mai 2017
1  Takk, 155OddmundH
AnnaPruyn, General Manager på Apollo Museumhotel Amsterdam City Centre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. mai 2017

Dear 155OddmundH,

Thank you for sharing your experiences from your recent stay. We are glad to read that you enjoyed your overal stay. However, I regret that you were not pleased with the work our Housekeeping team provided you. My sincere apologies for your inconveniences. For your next visit I kindly ask you to share feedback like this already during your stay. Then we will be able to make it right and provide you with a stay that is exactly to your liking. Hopefully you will be kind to give us another chance to do so as we would like to make your visit truly memorable.

Anna Pruijn

Anmeldt 23. februar 2017 via mobile enheter

Virket absolutt ikke som et 3-stjerners hotell dessverre. Beliggenheten var fantastisk og de aller fleste av betjeningen også, men vi bestilte deluxe rom og fikk istedenfor et standardrom som ikke engang hadde plass til bagasjen vår. Det var noe ekkelt på veggene på badet, og på selve rommet så det ut som at det hadde blitt sprutet ned med alkohol. Utrolig urenslighet og ubehagelig, så vi fikk byttet rom og fikk også et større et. Dessverre var ikke dette heller noe i nærheten av hva vi egentlig hadde betalt for, men det var brukbart for vårt opphold. Hørte flere gjester klage på at de manglet toalettpapir, men vi hadde ingen problemer med rengjøringen (eller toalettpapiret) på vårt andre rom. Skuffet, kommer nok ikke tilbake og føler det ikke var verdt pengene. Veldig hyggelig personale da, så tommel opp for det :)

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, Departure696494
AnnaPruyn, General Manager på Apollo Museumhotel Amsterdam City Centre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. mars 2017

THANK YOU for sharing your experience with us. We are sorry to hear about your stay.
Our housekeeping staff always does their utmost to clean the rooms as good as possible, nevertheless please note that we are not looking for an excuse. We highly appreciate the fact that you took the time to review us. Your feedback will assist us in our aim for perfection.

Anmeldt 13. februar 2017

Rommet var lite, men bra nok til to. Bra med vannkokker, te og pulverkaffe. Fint bad. Veldig bra frokost, med godt utvalg og kvalitet. Beliggenheten er fantastisk.
Vi fikk et rom like ved heisen, og vi merket bråket fra gjester og ansatte midt på natta. Sengene var ikke veldig behagelige.

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, Vim Parar N
AnnaPruyn, General Manager på Apollo Museumhotel Amsterdam City Centre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. februar 2017

THANK you for sharing your experience with us. We highly appreciate your feedback as it will assist us in our aim for perfection. We would love to welcome you again in the near future, preferably with an another room #youllbeback #museumhotel