“Anbefales ”

God for: Romantisk, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 26. januar 2019 via mobile enheter

Fantastisk matopplevelse! Vi hadde en 5-retters med vinpakke. God service og delikat danderte retter. Anbefales!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 517mariannt
FRANSCICA, Eigenaar på de Silveren Spiegel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. januar 2019

Dear 517mariannt,

Thank you so much for dedicating some time to share your satisfaction after your experience in our restaurant.
Our team takes great pride in what they do, and we will surely share your compliments with them.
Thank you once again and we look forward to welcoming you back in restaurant de Silveren Spiegel.

Kind regards, Family van der Hoff

Anmeldt 24. juni 2018 via mobile enheter

En fantastisk matopplevelse med enestående service i ærverdige lokaler fra 1600- tallet. Anbefaler alle å ta seg en tur her.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, tronde776
Francisca v, Eigenaar på de Silveren Spiegel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2018

Dear Trond E,

Thank you for leaving us this amazing review. We are continually aiming to achieve the happiness and comfort of our guests so it's very rewarding to read that we managed to do this with you. We look forward to welcoming you back for another diner soon.

Sincerely,
Family van der Hoff

Anmeldt 19. november 2017 via mobile enheter

For en opplevelse ! 4 venner på tur, samlet ved et rundt bord, møtt av 2 meget sjarmerende, hyggelige og godt modne servitører . Vi fikk servert både gode historier om stedet, men ikke minst en 5 retters middag med tilhørende og passende viner av fantastisk serviceinnstilte mennesker!
Kan sterkt anbefale denne restauranten!

Dato for besøk: november 2017
1  Takk, Inge S
Jim H H, Eigenaar på de Silveren Spiegel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2017

Kjære Inge S,

Tusen takk for fine ord.
Vi setter stor pris deres tilbakemelding, og dine kommentarer vil jeg dele med alle våre ansatte. Håper vi får mulighet til å ønske dere velkommen tilbake ved neste anledning.

Anmeldt 13. november 2017

Maten her er helt fantastisk og med bra vinvalg
som passer godt til de forskjellige rettene. Bygget
er svært gammelt og skjevt men veldig sjarmerende.
Betjeningen er svært hyggelig og dyktig. Du får
mye for pengene her. Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: november 2017
1  Takk, Berit G

Kjære Berit G,

Anmeldt 2. oktober 2017

Skal du til Amsterdam er dette plassen du skal dra til. Dette er uten tvil den beste resturanten. Fantastisk mat og service anbefales

Dato for besøk: september 2017
Takk, 881geirp
Jim H H, Eigenaar på de Silveren Spiegel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. oktober 2017

Kjære Geir P,

Reisende som så på de Silveren Spiegel, så også på

Har du vært i de Silveren Spiegel? Del dine erfaringer!