TripAdvisor

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservater
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 5. september 2019 via mobile enheter

Terningkast 6. God mat og super service!
Drinkene er også å anbefale!
Perfekt resturant for vår jentetur

Dato for besøk: september 2019
Takk, BeateBMannsverk

Anmeldt 18. august 2018 via mobile enheter

Bestilte 6 forskjellige retter til to personer. Dette var mer enn nok. Utrolig god mat og god service. Anbefales

Dato for besøk: august 2018
Takk, Iselin K
Anmeldt 16. april 2017 via mobile enheter

Bestilte bord på nett, hadde med en 11 åringen så vi valgte og spise kl 19.00. Helt fullt, masse liv topp stemning. Knall god service, maten kom kjapt, spør om hjelp hvis du ikke vet hva du vil ha. Spansk meny. Fantastisk mat. En perfekt opplevelse, røft lokale, kul musikk og annerledes !

Dato for besøk: april 2017
Takk, Jane Signe D
Anmeldt 18. mai 2012

Liten og veldig spennende tapasrestaurant! Godt gjennomført med spansk atmosfære, "gammelt" interiør, god musikk og sangria på bordene.
Minuset var at de ikke hadde meny på engelsk, så kelneren måtte ramse opp og nesten velge for oss. Men god mat!
Litt vanskelig å finne restauranten.

Dato for besøk: mars 2012
Takk, anniken s s
Anmeldt 30. oktober 2011

Stor og omfattende tapasmeny. Vi var en gruppe og lot servitørene få velge hva vi skulle spise. Veldig tradisjonelle tapas, stort sett alt smakte godt, men ingenting var himmelsk. Veldig god blekksprut, patatas bravas var noe skuffende.

Trivelig og uformelt lokale, man sitter trangt og stemningen er ganske hektisk. Fungerer bra for venner som skal ut og ha det gøy, ikke spesielt romantisk.

Dato for besøk: oktober 2011
Takk, Sydensvein

Reisende som så på Pata Negra, så også på

Amsterdam, Noord-Holland

Har du vært i Pata Negra? Del dine erfaringer!