“Fantastisk opplevelse”

Kjøkken: Fransk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Vi var tre par som besøkte denne restauranten en lørdagskveld. Fra vi kom inn i restauranten ble vi tatt godt i mot. Personalet var meget hyggelig samtidig som de var profesjonelle. Vi fikk presentert en original meny hvor bare ingredienser ble opplyst og bedt om å ta stilling til hvor mange retter vi ønsket. Vi valgte heldigvis seks. Dette var en fantastisk opplevelse, både hva angår sammensetning av smaker og presentasjon. Vermeer står på toppen av listen min neste gang jeg er i Amsterdam.

1  Takk, Rudichris

Anmeldt 5. mai 2018 via mobile enheter

Besøkte restauranten med min kone. Vi gikk for 6 retter med vin. 6 retter ble minst 14, og vinen ble perfekt tilpasset. Servicen og maten var veldig bra. Kan anbefale stedet.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, h_konh175
Anmeldt 5. oktober 2014

At det kan være så underholdende å se en Gin Tonic blandes var nytt for oss. Og for en smak! Vi bestilte 4 retters meny med vinpakke, men med ekstraretter fikk vi 10 forskjellige serveringer. Rettene inspirert av det hollandske kjøkken, (makrell, breiflabb, villand og plommer). Velsmakende og vakkert.

Dato for besøk: oktober 2014
Takk, Junsch
Anmeldt 24. september 2013

Som andre michelinrestaurant på en dag var fallhøyden høy. Noe spesielle råvarer som er uvanlig. Ikke 100% perfekt men allikevel verdt ett besøk.

Dato for besøk: september 2013
Takk, Bjorn-Tore
Anmeldt 11. juni 2013

Utsøkt restaurant hvis du skal unne deg noe helt ekstraordinært, spander 7-retteren, den blir til 14 og en stor opplevelse! Topp service.
Anbefales, selv om det kostet litt ;-)

Dato for besøk: mai 2013
    • Atmosfære
1  Takk, Viking_VD

Reisende som så på Vermeer, så også på

Amsterdam, Noord-Holland

Har du vært i Vermeer? Del dine erfaringer!