“Hyggelig personale og god mat”

Restaurant Black and Blue
Kjøkken: Bespisning, Internasjonalt
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservater
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 26. mai 2018 via mobile enheter

Bestilte indrefilet som var veldig god. Man fikk også så mye pommes frites man ville. Hyggelig og avslappet atmosfære uten masse musikk. Litt billigere enn hjemme i Norge.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, holm1891

Anmeldt 28. november 2017 via mobile enheter

Vi besøkte restauranten en kveld i november. Vi hadde bestilt bord, for kvelden før kom vi ikke inn siden det var fullt. Vi bestilte biff, og den var perfekt stekt. Det var pommes frites som tilbehør, så mye vi ville ha. Husets vin var god, og til en grei pris. Hyggelig besøk.

Dato for besøk: november 2017
Takk, Leif-OleT
Anmeldt 28. august 2017

Det positive - biffen var noenlunde mør og god. Det som ikke var så positivt: Tilbehør til maten (pommes frites og salat) var lite spennende og ble servert lenge etter biffen. Det ble nokså mye rot fra serveringspersonale som ikke husket hva enkelte hadde bestilt å drikke.

Dato for besøk: august 2017
Takk, h_kont
Anmeldt 23. mai 2017

Fin lokal restaurant med god mat, kan absolutt anbefales. Eneste var servicen, som kunne vært noe bedre, mange servitører, men lite oppmerksomme.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, 691kevinj
Anmeldt 1. august 2016 via mobile enheter

God biff med pommes frites og en grønn salat samt sennepsmajones og vinagrette. Påfyll av pommes frites ved behov. Tok litt tid for å bli betjent, men var verdt det. Anbefales!

Dato for besøk: august 2016
Takk, ThereseSL

Reisende som så på Restaurant Black and Blue, så også på

Amsterdam, Noord-Holland

Har du vært i Restaurant Black and Blue? Del dine erfaringer!