Høydare

Artig båttur i en liten båt. Engasjert liveguiding. Mange gode historier om ting som ikkje kom fram... les mer

Anmeldt 25. februar 2020
tork826
Personlig og perfekt!

Anmeldt 15. september 2018
231heidil
Les alle 3 786 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Amsterdam
Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Dette var helt perfekt! Følte at vi var på båttur med en kamerat. De tilrettelegger etter hva man ønsker å se selv og med enorm kunnskap om Amsterdam, kan de fortelle om alt du lurer på. Det er ikke en fast rute, så du kan fint ta denne turen flere ganger og fortsatt oppleve noe nytt. Tommel opp!

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, 231heidil
Anmeldt 10. mai 2018 via mobile enheter

Veldig enkelt å bestille tur på nett, når det passer for deg. Vi var ti stykker i båten i tillegg til en utrolig hyggelig og dyktig guide. Kaptein Julian var fantastisk :)

Det var en veldig avslappet stemning og hyggelig atmosfære. Du kan ta med deg det du vil av mat og drikke. En fantastisk måte å oppleve Amsterdam på, uten å sitte som sild i tønne blant en haug med turister med øreplugger i ørene, som på de store turistbåtene.

Dato for opplevelse: mai 2018
1  Takk, lindae501
Anmeldt 19. november 2017

En perfekt måte å oppleve kanalene på. Vår kvinnelige guide snakket på inn og ut - pust i 90 minutter, med stor entusiasme og innlevelse! Hun imponerte med kunnskap og humoristiske innslag. Flott å kunne ta med det vi ønsket av mat og drikke. At det var en liten båt med få mennesker, gjorde opplevelsen personlig. Anbefales!

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, Jorunn S
Anmeldt 6. mai 2017

Kanaltur i Amsterdam med dyktig guide, som virkelig kunne sitt Amsterdam og var en dyktig formidler. Liten båt med 10 passasjerer, uformelt og hyggelig. Man kan ta med egen mat og drikke om ønskelig. Absolutt verdt både penger og tid !

Dato for opplevelse: mai 2017
Takk, tantenina
Anmeldt 1. august 2016 via mobile enheter

Hyggelig, personlig og uformell tur. Åpen båt hvor du kan ta med deg det du vil av mat og drikke. Løs stemning og David som var vår kaptein på turen lagde god stemning og vi fikk en god dialog alle sammen. David tok oss med på en tur utenom "standard rute" og det var en fin tur. Dette er ikke en tur hvor man blir overøset med fakta om Amsterdam, men den anbefales likevel da man kan spørre hvis man lurer i stedet for å få utdelt øreplugger og sitter å hører på en ferdig innspilt guide.

Dato for opplevelse: august 2016
Takk, Therese V