“Særdeles bra”

Vurdert som nr. 32 av 4 896 Restauranter i Amsterdam
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Maten var svært god. Vår kelner Sergio gjorde kvelden helt strålende! Det er et flott sted å dra om man ønsker seg flott restaurantopplevelse i Amsterdam.

2  Takk, Jens E
patrickscheele, Manager på Brasserie Ambassade, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2018

Kjære herre, fru,

takk for din anmeldelse! Vi er glade for at du har tatt deg tid til å skrive om ditt opphold hos oss.
Det gir oss stor glede å lese at du likte kvelden din i vårt Brasserie.

Vi håper vi kan ønske deg velkommen i fremtiden.

Med vennlig hilsen,

Team Brasserie Ambassade

Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Nydelig mat for alle, hyggelig betjening som hjelper kundene skikkelig. Deilig vin til alle retter. Veldig trivelig

Dato for besøk: juli 2018
Takk, mortenk772
patrickscheele, Eigenaar på Brasserie Ambassade, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2018

Kjære Morten,

takk for de vakre ordene dine.
Vi er veldig takknemlige for din anmeldelse.

Forhåpentligvis kan vi ønske deg velkommen igjen i vårt Brasserie.

Med vennlig hilsen,

Team Brasserie Embassade

Anmeldt 2. juli 2018 via mobile enheter

Et utrolig godt 3 retters måltid ble servert til oss! Servicen kunne ikke vert bedre. Takk for en utrolig bra kveld Brasserie Amsterdam. Vi kommer tilbake

Dato for besøk: juli 2018
3  Takk, 531signef
Anmeldt 11. mars 2018 via mobile enheter

Jeg og jr ankom Amsterdam lørdag og hadde forhåndsbestilt kl 19:00. Ca 10 min med drosje fra Art’ hotel i taxi. Vi bestilte 3 retter med fernikkel suppe til jr/patte til meg - and til hovedrett og creme brulet til dessert. Ikke helt fornøyd med hovedretten da kjøttet ble tørt. Tilbehør, forrett og dessert ok. Litt skuffende. Ok servise

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, KjellSkj
Anmeldt 28. juli 2017 via mobile enheter

Veldig fint sted, litt opp i pris. Liten lunsj meny, men veldig god på smak. Anbefaler andesalat, og brie- smørbrød. Hyggelig folk på jobb, god service, og de har espresso martini, og en nydelig sjokoladekake til desserten! Den anbefales virkelig!

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, dore l

Reisende som så på Brasserie Ambassade, så også på

Amsterdam, Noord-Holland

Amsterdam, Noord-Holland

Har du vært i Brasserie Ambassade? Del dine erfaringer!