“Aldeles ypperlig!”

Le Wine Bar des Marolles
Vurdert som nr. 20 av 4 151 Restauranter i Brussel
Kjøkken: Fransk
God for: Romantisk, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Vi fikk denne restauranten anbefalt av en bekjent og jeg bestilte bord i god tid. Vi var litt tidlig ute, men vi fikk likevel komme inn istedetfor å måtte stå utenfor å vente til de åpnet. Maten var fortreffelig. Vi spiste tre retter hvor torsk var hovedretten. Ofte får man tørr torsk på restaurant, men ikke her! Den var helt perfekt! Og servitøren plukket ut en nydelig vin til. Denne restauranten med sitt hyggelige personale leverte både mat, vin og stemning til toppkarakter! Ord strekker ikke til...

Takk, GryVeb
THOMAES V, Propriétaire på Le Wine Bar des Marolles, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. desember 2018

Dear,

Thank you for your nice comments.
It's really a pleasure to receive people like you.

Have a nice and lovely Week

Vincent THOMAES

Anmeldt 26. desember 2017 via mobile enheter

Tok en tur innom her for et glass vin, men endte opp med å spise noen småretter også. Utrolig sjarmerende sted, og en fantastisk service. Servitørene var oppmerksomme og diskré på samme tid, og tok seg god til til å forklare menyene på engelsk for oss som ikke er så stødige i fransk. Kan anbefales på det varmeste!

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Mette V
Anmeldt 19. november 2017 via mobile enheter

Eksemplarisk levert på mat, service og atmosfære. Vil absolutt alle å ta en lunsj eller middag på denne restauranten.

Dato for besøk: november 2017
Takk, Silje H
Anmeldt 14. mars 2016

Hovmester i dårlig lune, men ellers meget hyggelig betjening. Utrolig god mat. Liten restaurant med få bord, pass på å bestille bord i nærheten av vinduet eller inngangen.

Dato for besøk: mars 2016
Takk, kwn1368
Anmeldt 2. juli 2013

Stedet var fantastisk, personalet det samme. Mye av maten var utmerket, men ikke alt.
Spurte om anbefalinger på vin og fikk en veldig god flaske. Fikk også et lite glass "likør" på huset.

Dato for besøk: juni 2013
    • Atmosfære
4  Takk, stClem

Reisende som så på Le Wine Bar des Marolles, så også på

Har du vært i Le Wine Bar des Marolles? Del dine erfaringer!