“Et godt alternativ for mat og drikke”
Anmeldelse av Drug Opera

Drug Opera
Vurdert som nr. 1 370 av 4 151 Restauranter i Brussel
Kjøkken: Belgisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 9. januar 2019 via mobile enheter

Kanskje ikke det beste navnet på en resturant men vi var inne her en kveld i jobbsammenheng og både spiste og drakk godt uten at det kostet et formue. De har godt utvalg av begge deler. Virker til å være et populært sted.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, DanI1622

Anmeldt 26. mars 2018

OK service. Litt trangt mellom bordene der jeg satt, men veldig hyggelig atmosfære. Jeg kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, kristiankrok
Anmeldt 18. februar 2018 via mobile enheter

Juice og kaffe var veldig god! Årleigt for en smakebit. Men servicen var elendig. Trege, vimsete og uhøflig servitør.

Dato for besøk: februar 2018
1  Takk, 564wangc
Anmeldt 29. november 2017 via mobile enheter

Travelt på en ukedag, men kelner var hyggelig og rask. Franske venner tok meg med hit, og anbefalte belgiske retter. Maten var god til en fornuftig pris.

Dato for besøk: november 2017
Takk, 741einarb
Anmeldt 25. april 2017 via mobile enheter

Noe av det verste jeg har opplevd, og jeg reiser store deler av verden gjennom jobb. Vi var en gruppe på 14 personer på middag, ble helt oversett. Når vi endelig fikk kontakt med en kelner var han både arrogant og uforskammet. De klarte hverken å servere drikke eller mat koordinert, slik at noen ikke hadde fått sin drikke når andre hadde fått både drikke og mat. En ble også uteglemt og fikk ikke maten sin, og måtte bestille på nytt. Hadde det ikke vært for vinen, ville de ikke fått score overhode. Etter mange besøk i Brussel er dette den verste opplevelsen når det gjelder restaurant besøk vi har hatt. Bare en ting å si, styr unna

Dato for besøk: april 2017
Takk, Bjornkarls1

Reisende som så på Drug Opera, så også på

Har du vært i Drug Opera? Del dine erfaringer!