“Skuffende”

Kjøkken: Sjømat
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Kjæresten min og jeg er glad i sjømat og tenkte at et sted som heter The Lobster House de må jo kunne sjømat. Så feil kan man ta. Vi gikk for hummeren og fikk en overkokt unner krydret blør opplevelse. Men det var i det minste ganske dyrt da

2  Takk, HenrikHarvey

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Fristelsen var hummer og sjømatanretning. Ferskt og nytiberedt ble det en variert vandring gjennom havets delikatesser. Vi hygget oss i et trivelig lokale med oppmerksomme servitører. Ikke billig, men verdt det!

Takk, DagB45
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Skikkelig sjømat! Alt mulig rart. Fikk en tallerken med ting jeg aldri har smakt før, men det virket veldig spiselig.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, 271_yvindb
Anmeldt 11. juni 2018

klassisk turistfelle, hvor maten står i andre rekke. Prisen er utforståelig høy, men det er nok mat.
Spiste frutti del mare med spaghetti. Godt, men mistenker at skjellene ikke var av dagens kvalitet.
flere skjell åpnet seg ikke, men lå på tallerken. Det er ikke bra.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, AndersT523
Anmeldt 22. mai 2018 via mobile enheter

Vi spiste forretter og hovedretter og drakk en flaske Sancerre. Regninga kom på 255 euro, OK, men prisen høy nok ifht kvaliteten. God service og fin stemning.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, JongH_12

Reisende som så på The Lobster House, så også på

Har du vært i The Lobster House? Del dine erfaringer!