Ulike måter å oppleve Grand-Place på
Halvdagstur i Brüssel
390 anmeldelser
Anmeldt 8. mai 2019

Turist felle, dyr mat og drikke, men må oppleves! Flotte bygninger som er et skue på dagtid og opplyst på kvelden

Dato for opplevelse: april 2019
Takk, GlennH1348
Anmeldt 16. april 2019 via mobile enheter

Vi var i Brussel med venner,og var egentlig ikke så imponert av byen,og servicen i byen. Men Grand- Place var flott,med masse liv,og flotte bygninger rundt.

Dato for opplevelse: april 2019
Takk, dolimit
Anmeldt 13. april 2019 via mobile enheter

Gran place fantastisk dekorert til jul med lys/laser show på kveldene. Dessverre er for mange dyre og dårlige kaffeer og restauranter i nærheten(turistfeller).

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, 145b_rret
Anmeldt 28. mars 2019 via mobile enheter

Flott, stor rådhusplass med eventyrlige detaljer på alle bygningene omkring. Nylig lagt nytt bladgull over alt, så det skinner og lyser i de forseggjorte fasadene.

Turiststed ja, men det er vel turister vi er når vi drar utenbys...

Når du så står midt i alt dette - reflekter litt over den byggeaktiviteten som fant sted på 1600-tallet... Arkitekt, prosjekterende, byggherrer og arbeidere. Ikke hadde de pinterest eller insta for å få tips og ideer heller... Imponerende plass!

Dato for opplevelse: mars 2019
Takk, LaLaBolstad
Anmeldt 9. mars 2019 via mobile enheter

Fint å ha vært der. Flotte bygninger og det bugner av sjokolade og øl steder. Må ta turen innom når først i Brüssel.

Dato for opplevelse: mars 2019
Takk, Elin K