Anmeldt 23. februar 2017 via mobile enheter

Hotellet var svært klassisk og fint, lå svært sentralt til i Brussel. Gågaten var i gaten ved siden av og dermed ikke langt å gå for å shoppe litt. Det var dog noe tynne vegger og man kunne faktisk høre hva personer som lå i naborommet snakket om. I tillegg ble en av de vi reiste sammen med ranet 50 meter utenfor hotellet, så da er moralen: ikke gå alene og i hvert fall ikke når klokken er 03-05 på natten.

Dette er en stor by, og det merker man etter å ha gått en hel dag, og stadig finner nye steder.

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, danielwh2019
Anmeldt 21. april 2016

Hotellet ligger ca 10 min gange fra Grand Place, Taxi fra flyplass ca 50 Euro. Godt egnet for forretningsreiser. Stile og rolig på hotellet. Meget flott interiør i gammel stil. God service og hyggelig betjening. Egentlig bare en positiv opplevelse det hele.

Romtips: Lite trafikkstøy, men hvis man vil ha det absolutt stille be om rom inn mot bakgården
Dato for oppholdet: april 2016
Takk, Geir F
Anmeldt 7. februar 2016 via mobile enheter

Fint sjarmerende hotell med god beliggenhet. Rommene var koselige og romslige. Kun 1 min gange til rue Nueve. Fin utsikt over byen. Mange gode restauranter i nærområde. Eneste negative var frokosten. Den var absolutt ikke verdt pengene. Og frokostsalen trenger sårt en oppgradering.

Dato for oppholdet: april 2015
1  Takk, karibjer
Anmeldt 25. desember 2015

Et eldre legendarisk hotel med en romslig suite som var klassisk. Flott og hyggelig frokost på hotellet. Et minus var at dem ikke holdt restauranten oppe i helgene og dertil ingen roomservice. Hyggelig betjening.

Romtips: Suiteen var bra
Dato for oppholdet: desember 2015
Takk, olejacobt2015
Anmeldt 30. april 2014

Man kommer inn i en utrolig elegant resepsjon. Det lukter litt rått og gammelt når man kommer opp i etagene, men jeg tenker at det er vel sånn det er på slike gamle steder. Hotellrommet var stort, bestående av toalett for seg, og stort bad med badekar. Høyt under taket, og stor seng. Badekåper og tøfler hang der.Vi fikk ikke aircondition til å fungere, da den var av antikk kvalitet, men vi åpnet bare vinduet, og det fungerte fint. Hotellet ligger meget sentralt med gågata og stort shoppingsenter rett over veien.

Dato for oppholdet: april 2014
Takk, Tuppersiv