Ganske kult!

Anmeldt 15. mai 2017
mariavM3405RH
Oslo, Norge
Les alle 4 670 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Brussel
Belgisk ølsmaking i Brussel
1 116 anmeldelser
Brussel vaffelverksted
19 anmeldelser
Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Vi tok t-banen til mini-Europa. Vi blei anbefalt å bare gå i parken, ikke betale for å gå opp i autonium. Den er fin å se på, men vi følte ikke behovet for å gå opp. Derimot er vi veldig glade for at vi tok turen i parken! Den anbefales, hvert land i EU er representert med noen av sine kjente bygninger. Kult å lese gjennom brosjyren som hadde fakta om hvert land og hver utstilling.
Men ikke spis maten på innsiden!!!

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, 813henriettes
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 12. august 2018

Konseptet er ganske kult! Likte opplevelsen selv om jeg vil si det var litt harry, tror det kunne gjøre med en opprykk

Takk, charlottewS9481FH
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.co.uk. Vis original
Anmeldt 11. august 2018

Godt håndverk i å gjenskape mange mange ulike bygninger og steder i Europa. Ser du etter Norge blir du skuffet, her er det bare EU-medlemsland. Etter en sammenhengende sikk-sakk tur her er det hyggelig å komme frem til kaffeterian i den andre enden. Her er det selvbetjening ;-) Fint sted for en lunsj / øl.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Espen L
Anmeldt 15. mai 2017 via mobile enheter

Verdt å ta seg en tur om man har tid. Super kjekt å ta Hop on Hop off bussen fra sentrum og ut, og samme tilbake.
Morsomt sted med flotte miniatyrer av mange severdigheter rundt om i Europa. Noe for alle og enhver. Ikke veldig stort utvalg i kaféen, men de har drikke og is som man kommer langt med.

Dato for opplevelse: mai 2017
Takk, mariavM3405RH
Anmeldt 20. august 2016

Det var en solfylt og varm dag da jeg valgte å besøke Mini-Europa. Tok metro fra Louisa stasjon som var min hjemmebane til Heysel hvor denne severdigheten ligger. I området mange andre godbiter som f.eks Atomium. Inngangen var på 15 euro og her hadde du mange andre valg med ting som lå rundt da så fikk du litt rabatt jeg skulle kun inn her. Det var en fornøyelse og gå rundt og sjekke mini utgaven av dem største severdigheter for det enkelte land. Høre nasjonalsangen på hver stasjon om man ønsket det. Kort kø når jeg kom og folk gikk land for land og det var greit å komme seg gjennom runden uten å vente for lenge på hver stasjon. Brukte 2 timer her inne og synes det var vel anvendte penger. Passer for folk i alle aldre. Utrolig hvor fint dem hadde laga det. Mye arbeid bak dette.

Dato for opplevelse: august 2016
Takk, Baross