“En bra restaurant i et fint gammelt lokale med jevnt bra mat.”
Anmeldelse av Aux Armes de Bruxelles

Aux Armes de Bruxelles
Reserver med
Aux Armes de Bruxelles er ikke tilgjengelig for det valgte klokkeslettet. Velg et annet tidspunkt, eller søk etter restauranter med ledig kapasitet.
Tidspunktet du valgte, har allerede passert.
Vurdert som nr. 147 av 3 804 Restauranter i Brussel
Kjøkken: Belgisk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 19 januar 2017

Fint dekket bord i en gammel og velbevart bygning i gamlebyen i Brussel. Maten var på det jevne med en særdeles god sjokolademousse til dessert som det klare høydepunktet.

Takk, christia200145

Anmeldt 21 desember 2016

Vi spiste på flere restauranter under vårt opphold i Bruxelles og hadde stort sett gode opplevelser. Aux Armes de Bruxelles var en av de desidert beste og til meget fornuftige priser. Rask, effektiv, forekommende og profesjonell betjening med det rette glimt i øyet og med riktig tilstedeværelse. Lokalene var smakfulle med en veldig fin "Wienersk" atmosfære og lokalisert særdeles sentralt, ikke langt fra Grand Place. Nydelig mat for alle 5 tilstede, som spiste tre retter hver. Svært gode vinanbefalinger. Dette stedet vil jeg varmt få anbefale.

Takk, Tor Kaare D
Anmeldt 26 januar 2016

En av være favorittrestauranter i Brussel, vi er her hver gang vi besøker byen. Den er veldig populær både til lunsj og middag, så bord må alltid bestilles i god tid. Er en institusjon i Brussel, og frekventeres mye av familier og den eldre garde. Litt ala Theatercafeen i Oslo, med historie og kultur. Veldig solid kjøkken, store porsjoner og mye smak for de som liker det franske kjøkken. Dagens suppe pleier alltid å være kjempegod og det samme gjelder biffen, husk å bestille grønnsaker ved siden av. Flamberte pannekaker er en klassiker der, flammene står nesten opp til taket når de setter i gang.

Takk, siw merethe v
Anmeldt 15 oktober 2014

Stor restaurant i belgisk målestokk. Bestill bord og forvent mye folk og høyt støynivå. Bra meny og god mat, men en maskin. Hyggelig betjening, men de har det travelt.

Takk, TryggArne
Anmeldt 4 oktober 2014

God mat på stedet men personalet har tydeligvis ikke samme nivå på servicen som vi forventer. Vi kjøpte måltid til ca 60 euro, kelnerne kom og forlangte tips utover det vanlige.

Takk, Fosnav_gOkidoki

Reisende som så på Aux Armes de Bruxelles, så også på

Har du vært i Aux Armes de Bruxelles? Del dine erfaringer!