“Middag”

Kjøkken: Fransk
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 17. november 2015 via mobile enheter

Var her for middag i anledning et kurs jeg var på i Brussel.

Bestilte cheese burger, og det var en av de bedre burgerne jeg har spist i det siste! Veldig god ost og dressing. (Men ingen kreative vrier på burgeren. )

De var litt trege mtp servering av drikke, hun som satt ved siden av meg hadde bestilt suppe og det tok alt for lang tid før hun fikk skje (hun vil ikke anbefale suppen).

Hyggelig lokale, men noe støy.

Takk, Hege G

Anmeldt 11. desember 2013 via mobile enheter

Fin beliggenhet og mat på det jevne. Ingen stor gourmetopplevelse. Servicen fra kelnerne var imidlertid bra og de skapte god stemning. Alt i alt en helt ok kveld

Takk, Tore O
Anmeldt 8. november 2013

Vi var et stort reisefølge som besøkte denne restauranten. Maten var svært god. og det var godt nivå på vinene.

Katastrofen skjedde under desserten, da en tredjedel av oss fant glasskår i desserten.

Slikt verken kan eller skal foregå på en slik profesjonell restaurant. Forhåpentligvis var dette et enganstilfelle, men det trekker inntrykket helt ned.

Dersom man hadde et uhell på kjøkkenet, burde man ikke tatt sjansen på å servere desserten om man var i den minste tvil om noe havnet i dessertskålen. Den sjansen er for stor, vi hadde sikkert ventet litt lenger om vi ble informert og fikk deserten noe seiner.

• Atmosfære
Takk, Nor68
Anmeldt 5. november 2012

Meget hyggelig, autentisk Brussel-restaurant. De har beholdt sin høye standard og opprinnelige interiør og er på ingen måte blitt en "Turistfelle". Meget bra meny og ikke minst omfattende og bra vin-meny. Meget hyggelige og profesjonelle kelnere, meget hyggelig å kunne se rett inn på inspirerte og effektive kokker på kjøkkenet. Maten var også meget god, så alt i alt en meget vellykket kveld!

Takk, Cecilie K
Anmeldt 24. oktober 2012 via mobile enheter

Fiskekraftsuppe nesten uten fisk, og den lille fisken som hadde gjemt seg i suppen var tørr. Perfekt grillet laks overøst med appelsinsaus, fiskesmaken forsvant fullstendig, det smakte kun appelsin. Til dessert var det hjemmelaget is som heller ikke var noen stor opplevelse.
Matmessig en skuffende opplevelse, men lokalet har atmosfære og kelneren var sjarmerende.

• Atmosfære
Takk, Gerd L

Reisende som så på Scheltema, så også på

Har du vært i Scheltema? Del dine erfaringer!