“Støyende og populær restaurant”
Anmeldelse av Chez Leon

Chez Leon
Bestill bord
man. 2.8.
20:00
Vurdert som nr. 731 av 3 934 Restauranter i Brussel
Kjøkken: Belgisk
God for: Familier med barn, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Lunsj, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 5. november 2018

Møtte en lang kø når vi skulle inn. Kom relativt raskt inn dørene hvor de ikke var så opptatt av om vi hadde forhåndsbestilt? Her var det fullt og tydeligvis et sted hvor også lokalbefolkningen også gikk for å spise. Maten var på det jevne og bar preg av masseproduksjon. Vet ikke helt om jeg vil anbefale denne for andre, selv om det var en opplevelse i seg selv.

Takk, osmasen

Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Vi var 42 stk.og vi hadde bestilt tre-retter og to enheter med drikker. Det var veldig varmt i lokalet, forretten kom fort, men vi fikk ikke drikke. Prøvde å ta kontakt med en kelner flere ganger, men til ingen nytte. Hovedretten var en skuffelse, noen få små biter med kjøtt i brun saus. Fikk drikke et stykke ut i hovedretten. Plutselig kom desserten på bordet, vi så aldri noe til mete drikke.

Takk, Ekirsti
Anmeldt 14. oktober 2018

Vi var her for en lunsj. Vi fikk god mat og god service. Dette er et svært populært sted med svært mange gjester. Vi kommer nok tilbake hit en annen gang også!

Takk, ChristianHellevang
Anmeldt 7. mai 2018 via mobile enheter

Jeg hadde hørt mye positivt om Chez Leon, men jeg ble dessverre skuffet. Vi var tre som bestilte biff og ble skuffet. Seigt og lav kvalitet. Anbefaler heller restaurant Vincent som ligger rett rundt hjørne hvis man vil ha en god biff middag.

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, kih61
Anmeldt 22. mai 2017 via mobile enheter

Blåskjellene var variable. Carbonnade Flamande var middels. Stemningen og servicen var veldig bra. God beliggenhet og flott lokale var med på å løfte opplevelsen.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, Kjetil J

Reisende som så på Chez Leon, så også på

Har du vært i Chez Leon? Del dine erfaringer!