“Ok mat”

20:00
Vurdert som nr. 701 av 4 326 Restauranter i Brussel
Kjøkken: Belgisk
God for: Lokalt kjøkken, Familier med barn
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Middag, Frokost, Levering, Reservater
Anmeldt 9. mars 2019 via mobile enheter

Stoppet her for lunsj. Helt grei mat, spiste moules frites og pølser. Alt smakte bra og service helt Ok.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Elin K

Anmeldt 25. februar 2019

Vi hadde fått dette stedet anbefalt, med den beste moules frites. Vi hadde nok ikke gått inn i denne om vi ikke hadde fått den anbefalt, for det virket veldig som en hektisk "maskin" av en restaurant. Men det var en velfungerende maskin av en restaurant. Rask servering og veldig gode moules frites! Så godt at vi kom tilbake dagen etter. Det er ganske stort og til tider ganske støyete, men det fungerte allikevel veldig bra. Anbefales!

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Hilde K
Anmeldt 6. november 2018

Det lønner seg å lytte til erfarne Brussel-besøkende. Kollega anbefalte å spise klassisk moules-frites, enten bare i hvithvin, eller kremet. Spurte i hotellresepsjonen etter beste sted å gjøre det. Fikk tips som fungerte 100%. Kort stykke unna Grand Place. Rikelige med blåskjell i deilig kremet saus. Kun to skjell lot seg ikke åpne. Pomme frites kom 10 min etter blåskjellene (mine reisevenner fikk sine til riktig tid). Måtte vente 15 min på å få betale etter at vi hadde fått regningen. Men i sum: dette er så absolutt et sted å anbefale!

Takk, Anne Grete R
Anmeldt 5. november 2018

Møtte en lang kø når vi skulle inn. Kom relativt raskt inn dørene hvor de ikke var så opptatt av om vi hadde forhåndsbestilt? Her var det fullt og tydeligvis et sted hvor også lokalbefolkningen også gikk for å spise. Maten var på det jevne og bar preg av masseproduksjon. Vet ikke helt om jeg vil anbefale denne for andre, selv om det var en opplevelse i seg selv.

Takk, osmasen
Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Vi var 42 stk.og vi hadde bestilt tre-retter og to enheter med drikker. Det var veldig varmt i lokalet, forretten kom fort, men vi fikk ikke drikke. Prøvde å ta kontakt med en kelner flere ganger, men til ingen nytte. Hovedretten var en skuffelse, noen få små biter med kjøtt i brun saus. Fikk drikke et stykke ut i hovedretten. Plutselig kom desserten på bordet, vi så aldri noe til mete drikke.

Takk, Ekirsti

Reisende som så på Chez Leon, så også på

Har du vært i Chez Leon? Del dine erfaringer!