“Kjempested”

man. 6.2.
20:00
Vurdert som nr. 13 av 4 152 Restauranter i Brussel
Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

Første kveld i Brussels havnet vi her på middag. Hva spiser man da? Blåskjell, pomesfrites og øl selvsagt. Flott sted med knall atmosfære, god service og vel blåskjell, pomes frites og øl var uvant men bevares du må bare prøve

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Sondre72

Anmeldt 26. desember 2018

ikke en gourmet restaurant men en plass med god atmosfære hyggelig betjening og god mat, så ble en koselig og avslappende aften, men husk å bestille bord

1  Takk, Erikdansken
Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Veldig bra mat og hyggelig betjening
Anbefaler knoke og øl
Hipp hipp hurra hurra
Per Arne er kul og Stein

1  Takk, Stmichel3160
Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Av alle restaurantene jeg spiste på i Brussel var dette den beste. Reserverte en time før via tripadvisor, og fikk bord selvom det var helt fult der. Bestilte biff som var nydelig, men det beste var venninnen min sin lasagne. Det er den beste lasagnen jeg noen sinne har spist

Takk, anjab622
Anmeldt 9. november 2017 via mobile enheter

Var innom for lunch. Bestemte meg for blåskjell. Det er første gang jeg spiser blåskjell på restaurant. Men i Belgia er det visst viktig å prøve. Det var faktisk godt. Og fikk anbefalt en god øl til maten. Smilende og underholdende servitører. Anbefales.

Dato for besøk: november 2017
Takk, peroves2016

Reisende som så på Le Bistro, så også på

Har du vært i Le Bistro? Del dine erfaringer!