“Fantastisk lokale!”

Kjøkken: Belgisk
God for: Store grupper, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 20. desember 2018

Jeg hadde sett bilder av restauranten, men ble veldig positivt overrasket over hvor fint det var. Som regel er det finere på bilder enn i virkeligheten, men her var det omvendt. Maten var god, men siden vi var en ganske stor gruppe var servicen litt treg.

1  Takk, Discover0507

Anmeldt 21. august 2019 via mobile enheter

Dato for besøk: juli 2019
Anmeldt 16. august 2019 via mobile enheter

Dato for besøk: august 2019

Reisende som så på Smaaksalon, så også på

Hasselt, Limburg Province

Har du vært i Smaaksalon? Del dine erfaringer!