Stein
Dato for oppholdet: november 2018
Manager_Vila_Petra, Front Office ManagerVila Petra, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 18. des. 2018
Dear Guest ,

We are very sorry that we did not meet your expectations and that your stay with us, was not as smooth and relaxing as both of us would expect. Starting with your arrival that was only a couple of days later than the scheduled,given that you managed to delay the flight for hours and ended up not being permitted to fly.

We were hoping you could understand that even after your arrival, your stay with us was so complicated that it had to be interrupted and you were invited to return earlier, as the behaviour during your stay was unacceptable.

Regards
    kr 1 540
1.6 km fra Vila Petra
Se flere hoteller i Albufeira
Anmeldt 25. august 2018 via mobile enheter

Vi var her i 4 uker i mars. God standard på leiligheten. Svært godt med skapplass og skuffer. Eget lite rom for kofferter/reisevesker. Funksjonelt bad. Gode senger. Renhold i særklasse. Servicen ellers var også god - og vennlig. Hotellet har restauranter, og vi var spesielt godt fornøyde med konseptet som lunchbaren hadde. For oss var dette også et sentralt hotell da vi var i gangavstand til "alt". Det ligger i et rolig område dvs lite støy. Hotellet har en liten butikk hvor en kan kjøpe det mest nødvendige. Praktisk mtp kjøp av vannflasker, ferske rundstykker til frokost og annet. Uteområdet og bassengområder var også preget av god renhold - og var svært ryddig. Vi hadde et godt opphold, og er meget tilfredse.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, Lillian F
Manager_Vila_Petra, Front Office Manager på Vila Petra, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. september 2018

Dear Guest ,

Thank you for your feedback.

We hope to welcome you back in a near future.

Anmeldt 2. april 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger i et meget rolig område ikke landet å gå til "Gamle byen" eller stranda. Mat får man alle steder, det er bare å velge. Renhold ute og inne i leiligheten var av høy standard. Stort fint basseng, velholdte områder. Alle leiligheter har balkong med litt variert utsikt.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, ofiala2018
Manager_Vila_Petra, Front Office Manager på Vila Petra, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. april 2018

Dear Guest ,

Thank you for your contribution on trip advisor.

We are delighted to know that you were impressed with our high standards of service and cleaning.

Best Regards

Anmeldt 1. april 2018

Var 4 uker på dette leilighetshotellet i februar '18 og har aldri opplevd maken til service og rengjøring sammenliknet med tilsvarende steder. Her vasker de til og med fortauet foran hotellet. Veldig bra plassering i forhold til det meste av uteliv. Butikk i samme bygning som har ferskt brød hver morgen og ellers det meste av hva du trenger! Kommer tilbake 13. oktober!

Dato for oppholdet: februar 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, elundbe

Thank you for taking the time to tell us about your experience at Vila Petra.
We strive to provide a superior service experience for every customer and your feedback is very important to us, there is nothing like the reward of knowing that we are doing a great job.

We look forward to welcoming you back in October!

Anmeldt 30. januar 2018 via mobile enheter

Vi var hele november 2017 på dette hotellet. Flott hotell med dyktig betjening. Hotellet ligger ca 15 minutters gange fra stranda, og 35 minutters gange fra gamlebyen. Er man heldig og for rom utenom hovedbygningen så for man mye mere sol på balkongen. Rengjøringspersonalet gjør en flott jobb på dette hotellet. Maten i restauranten overbeviste ikke oss, fant bedre mat og billigere utenfor hotellet.
Hotellet ligger rolig plassert uten noe gjennomgangstrafikk.
Et hotell som jeg kan anbefale.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, Lars M
Manager_Vila_Petra, Front Office Manager på Vila Petra, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. februar 2018

Thank you for taking the time to tell us about your experience at Vila Petra.

We strive to provide a superior service experience for every customer and your feedback is very important to us.

We look forward to welcoming you again at Vila Petra.

The Manager

Anmeldt 21. januar 2018 via mobile enheter

Vi har nå kommet tre uker ut i vårt fem-ukers opphold ved Vila Petra - og vi er strålende fornøyde! Flott leilighet mot bassengområdet, med et svært velutstyrt kjøkken, solrik balkong og soverom med gode senger. Godt renhold utføres av fantastisk hyggelig personale, og servicen i resepsjonen er upåklagelig! Hagen som omkranser bassenget er en fredelig oase. Anbefales!

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, Farfaren