“Glad i indisk mat”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 31. juli 2021

Nydelig mat. Utrolig godt nanbrød med sauser som starters. Prawns Jalafrezi og chicken bantu, nydelig! Kaffe og portvin. Flott service
Kommer igjen til uka

Takk, Kirsten Lilleen... S

Anmeldt 1. september 2019

Nydelig mat, kommer gjerne tilbake. Vi spiste butter chicken, saftig og god god service og hyggelig betjening

Dato for besøk: september 2019
Takk, Verohoy91
Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

Spiste her to av kveldene under vårt opphold i Albufeira. Maten var nydelig og personalet var svært hjelpsomme og hyggelige. God og fornuftig pris.

Dato for besøk: august 2019
Takk, LouiseGunn1
Anmeldt 11. juni 2019 via mobile enheter

Bestilte paneer tikka masala, men maten smakte ingen ting. Paneeren så ut som den hadde ligget for lenge. Naan brødet var seigt. Ikke imponert i det hele tatt!

Dato for besøk: juni 2019
Takk, inabaan
Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Vi var veldig fornøyde. Det var god mat og hyggelig betjening. Servicen var upåklagelig. Dette er et sted jeg vil anbefale andre.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Lene K

Reisende som så på Indian Ocean, så også på

Albufeira, Faro District

Har du vært i Indian Ocean? Del dine erfaringer!