“Herlig pizza”

Kjøkken: Portugisisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 8. mai 2017 via mobile enheter

Tia Ilda i Carvoeiro har blitt en restaurant vi besøker jevnlig på våre turer til Carvoeiro. Pizzaen er bare kjempegod og hele familien elsker den! De har også god grillmat, både kjøtt og fisk :) Hyggelig service og topp beliggenhet med utsikt over stranden i Carvoeiro.

Dato for besøk: mai 2017

Anmeldt 21. september 2016 via mobile enheter

Restauranten har topp beliggenhet med utsikt mot bystranden i Carvoeiro. Her tilbys det en rikholdig meny, med alt fra herlig italiensk pizza, kjøttretter og ikke minst gode fiskeretter fra grillen. Meget hyggelig betjening og god service. Prisene er midt på treet. Be gjerne om et bord i 2. etasje ytterst, da har du nydelig utsikr mot sjøen og stranden. Men får å få den bordplasseringen så anbefales bordbestilling!

Dato for besøk: september 2016
Anmeldt 20. juli 2016

Vi var 11 stykker som spiste middag på restauranten og hadde en hyggelig aften!
Dette var bra:
+ flott utsikt over havet og Carvoeiro
+ maten var god, men litt varierende i kvalitet! Har litt for stor meny kanskje?
+ hyggelig betjening
+ greie priser
+ kjøp husets hvitvin, den får 4.0 på Vivino!
Dette var ikke så bra:
- litt slitte lokaler
- fremstår litt som en turistfelle, noe den ikke er!

Dato for besøk: juli 2016
Takk, ProfessorTravelling
Anmeldt 27. juni 2016 via mobile enheter

Tia Ilda ligger med perfekt utsikt over Praia do Carvoeiro. Her kan man nyte sjøutsikten mens man inntar en herlig pizza eller en god fisk eller kjøttrett. På vinterstid kan man eventuelt velge å sitte inne i etasjen under. Hyggelig betjening og meget stort utvalg av retter.

Dato for besøk: juni 2016
Anmeldt 16. juli 2011

God utsikt, men ikke blant de bedre spisestedene. For de som er mye bereist og setter pris på et måltid av god kvalitet og hyggelig service kan vi anbefale Once på andre siden av stranden. Maten er noen få euro dyrere, det tar litt tid å vente på maten, men er uten tvil nummer en i Carvoeiro. Book bord og vær innstilt på å vente rundt 45min, vi lover at det er det verdt.

• Atmosfære
Takk, Munkerudveien

Reisende som så på Tia Ilda, så også på

Carvoeiro, Faro District

Har du vært i Tia Ilda? Del dine erfaringer!