“Bra restaurant i sentrum.”
Anmeldelse av Onze Restaurant

Onze Restaurant
Vurdert som nr. 34 av 168 Restauranter i Carvoeiro
God for: Familier med barn, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 13. mai 2018 via mobile enheter

Stilig restaurant med god utsikt og delvis ettermiddagssol. Spiste pasta med laks,som var veldig god, men trekk for små porsjoner. Servicen er OK, men det tar litt tid å få oppmerksomheten til kelnerne. Menyen er bra, med noe for de fleste.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, 933stianl

Anmeldt 23. juli 2017 via mobile enheter

Jeg ba om mat uten gluten og laktose. Etter lang forklaring fikk jeg anbefalt en rett som viste seg å likevel inneholde gluten. Etterhvert fikk jeg en ny rett og da vi skulle betale var begge rettene ført opp på regningen. Da vi protesterte på dette, var restauranten uvillig til å kompensere for feilen.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Vig10
Anmeldt 28. juli 2016 via mobile enheter

Nydelig mat med flott utsikt over stranden!
Godt fornøyd med maten og servicen. Men ikke mye glutenfritt å oppspore, men det gjelder dessverre alle restauranter i Portugal.

Dato for besøk: juli 2016
3  Takk, Karianne T
Anmeldt 13. juli 2016

Onze har super beliggenhet med utsikt over stranden i Carvoeiro. Lokalene er moderne, og betjeningen er hyggelige. Litt vanskelig å få med seg hva alle dagens spesialiteter var - det var 3 forrett spesialiteter i tillegg til dagens pasta, risotto, kjøttrett og fiskerett. Maten vi fikk var grei nok, men vi hadde forventet bedre.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, 878kain
Anmeldt 28. juni 2016 via mobile enheter

Onze ligger perfekt til med utsikt over bystranden i Carvoeiro. Lokalene er stilige og trendy. Vi hadde en utmerket and og torsk til hovedrett. Pent anrettet og gode smaker. Et godt alternativ i Carvoeiro blant restaurantene i den noe høye prisklasse.

Dato for besøk: juni 2016
Takk, Norw50

Reisende som så på Onze Restaurant, så også på

Carvoeiro, Faro District

Har du vært i Onze Restaurant? Del dine erfaringer!