Anmeldt 9. september 2016

Veldig bra service, og beliggenheten var noe av det flotteste vi har opplevd. Muligheter til å bade i svømmebassenget og i havet i en bukt nedenfor hotellet som var spesielt fantastisk. Maten var meget god og standarden høy. Fasilitetene var litt slitt, men ok. Hotellet skal visstnok renovere og øke standarden ytterliger opp til 5 stjerner. Vi vil gjerne tilbake hit om prisen ikke øker vesentlig med oppgraderingen.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, RoarH100
Anmeldt 12. juli 2016

Vi er veldig fornøyd med vårt opphold på dette hotellet. Vi fikk en fantastisk utsikt fra rommet. Hotellet har eget strand som man kan kose seg mange timer i og en herlig basseng for de som vil bade. Fornøyd med servicen fra de ansatte, veldig behjelpelig og høflig. Fornøyd med den daglig renhold av rommet. Det eneste som jeg reagerte på var at internet kostet 15 EUR p/dag. Kanskje like greit. Da bruker man mer tid på familien :)

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, Romiville
Diamantino S, General Manager på Tivoli Carvoeiro Algarve Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2016

Dear Romiville,
Thank you for choosing the Tivoli Carvoeiro for your stay and the excellent rating on TripAdvisor. We are delighted that you enjoyed so much your holiday. Thanks again for your encouraging comments and we all look forward to welcoming you back again soon.
Kind Regards,

Anmeldt 30. juni 2015

Bra, fint sted, mye voksne gjester gjør at man føler barna ikke kan utfolde seg fritt. Veldig fine omgivelser. Flott utsikt fra rom. Kort vei til byen med restauranter og uteliv. Ikke støy fra trafikk og annet.

Dato for oppholdet: juni 2015
Takk, 199sverrev
Diamantino S, General Manager på Tivoli Carvoeiro Algarve Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2015

Dear Sverre V,
Thank you so much for your kind review and rating on TripAdvisor. We are delighted you enjoyed your stay at the Tivoli Carvoeiro and were particularly happy with the views and the area.
Kind Regards,
Diamantino Silvestre
General Manager

Anmeldt 30. juli 2014

Hotellet ligger nydelig til. På en bakketopp. Ca 800 meter fra den lille havenbyen Carvoeiro.

Dette hotellet har nok vært storslagen i sin tid. Eksteriøret er pent og med en fin fasade. Kanskje litt utdatert? Men rent og pent.

Bassengområet er flott, med to bassenger. Jevnlig kontroll av både temperatur i bassengvannet og klorinnhold. Det finnes et basseng for voksne og ett mindre ett for barn. Rolig bassenområde, med lite støy fra baren og restauranten på området.

Hotellet ligger på en klippe, med trapp ned til havet og den fantastiske grotten. Har PADI-senter på hotellområdet.

Servicen var bra. Maten ikke så bra. renholdet var bra og fikk skiftet ut håndkleder hver dag. Ikke noe problem med å finne solsenger ved bassenget.

Dato for oppholdet: juli 2014
Takk, Shootermoen
Diamantino S, General Manager på Tivoli Carvoeiro Algarve Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2014

Dear Guest,
Thank you for your preference for Tivoli Carvoeiro and taking the time to share your experience on TripAdvisor. Your comments are greatly appreciated.
Looking forward to welcoming you back again.
Best Regards
Diamantino Silvestre
General Manager

Anmeldt 22. juli 2012

et par på kjærlighetsferie, og havnet så absolutt på rett plass.
Sentralt og fint hotell hvor man er nærme alt, samtidig som man kommer bort fra den værste folkemengden. 10 min gange inn til sentrum til mange herlige restauranter ( Via Italia, Fraweli indian tandoori, Belissimo cafe, Chef Antonio. Herlig mat og fantastisk service.) og små butikker med mye rart og fint.
Servicen på hotellet var heller ingenting å si på. De hjelper til med det du måtte trenge, så kjempegod service! Rommet var noe slitt, men ikke noe man blir brydd av. Herlig med strand rett nedenfor hotellet som ikke var pakket med folk.
Hotellet ligger 15 min kjøring med taxi inn til Portimão, hvor man har aqua shopping senter og havneby i utkanten. 30 min (ca) kjøretur til algarve shopping senter. (store sentre med masse fine butikker.)

Et ypperlig hotell hvis man vil ha i pose og sekk!

Dato for oppholdet: juli 2012
Takk, mtev