“Høy kvalitet”

Kjøkken: Steakhouse, Bar, Grill
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 8. mai 2017 via mobile enheter

The Wolf Bar and Grill er en kul plass i "restaurantbakken" i Carvoeiro. Her får man nydelige retter servert med et smil. Meget pene lokaler med kult interiør.

Takk, Norw50

Anmeldt 24. juli 2016 via mobile enheter

Dyrt og ikke spesielt bra. Små porsjoner. Ikke særlig barnevennlig. Varmt lokale selv om alle dører stod åpne. Men, pluss for stilig og elegant interiør.

Takk, mof73
Anmeldt 20. juli 2016 via mobile enheter

Luftig og fin takterrasse med grei mat. Tok litt tid for å få maten. Sitteplassene var ikke optimale for å spise mat.

Takk, Helge B
Anmeldt 9. juli 2016 via mobile enheter

Vi gikk innom The Wolf for lunsj og bestillte burgere. Vi var enige om at det var noen av de beste burgerne vi har spist. Kul plass. Prøv også takterrassen med egen bar.

Takk, Norw50
Anmeldt 22. april 2016

På Wolf er det kjøtt som gjelder, og det kan de her. Stedet er moderne, stilig og stort. Betjeningen er serviceminded. Vinen er god. Jeg koste meg.

Takk, Hege S

Reisende som så på The Wolf Bar and Grill, så også på

Carvoeiro, Faro District

Har du vært i The Wolf Bar and Grill? Del dine erfaringer!