“helgetur”
Anmeldelse av Faaron Steakhouse

Faaron Steakhouse
Vurdert som nr. 20 av 447 Restauranter i Faro
Anmeldt 2. desember 2018

koselig plass i sentrum, fin plass til å sitte å nyte livet med et godt glass portugisisk øl eller vin. Anbefales

Takk, roald_12
restaurante F, Gerente på Faaron Steakhouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2018

boa tarde, obrigado pela sua visita

Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Vi spiste andebryst og drakk Casa de la rosa hvitvin. En meget god opplevelse. Hyggelig betjening og rask servering. Apelsinsausen til anden var bra og potet pure passet fint til. Mango og sitron pai til dessert. Dette kan anbefales.
Svært fornøyd med restaurant valget.

Takk, Askeland
restaurantecentenari, Gestor de Relações com o Cliente på Faaron Steakhouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. oktober 2018

Dear Askeland, thank you so much for the excellent review you left in our page! We work to keep all of our clients happy and deliver a service of excellence! We are extremely happy with your opinion and we hope you'll visit us again!

Anmeldt 29. juni 2018 via mobile enheter

Vi var veldig fornøyd med maten her. Hovedretten var helt ypperlig, mens desserten var grei. Ellers var det også god service!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 97hermanr
restaurantecentenari, Gerente på Faaron Steakhouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2018

Obrigado pela sua visita assim como pela o seu comentário.
O seu reconhecimento pelo trabalho que fazemos diariamente, tentando ir ao encontro das expectativas dos nossos clientes, motiva-nos a fazer mais e melhor.
Esperamos revê-lo brevemente
Melhores cumprimentos
Eduardo Dias

Anmeldt 26. november 2017 via mobile enheter

Vi har ikke spist middag her, men vi spiste en veldig god lunsj med veldig god kaffe! Begge bestilte toast og det kan vi anbefale på det varmeste. Det er ikke en billig restaurant, men maten er absolutt verdt pengene. Hyggelig service er det også.

Dato for besøk: november 2017
Takk, RHRossow
restaurantecentenari, Gerente på Faaron Steakhouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2017

Obrigado pela sua visita assim como pela o seu comentário.
Esperamos revê-lo brevemente
Melhores cumprimentos
Filomena Dias

Anmeldt 9. august 2017

Vi ville nyte en god middag den siste dagen i Faro og valgte et spisested som ble anbefalt her på tTripadvisor, nær hotellet. Vi ville spise ved et bord ute og spurte om det ville ta lang tid før det ble et bord ledig, kelneren sa det ville ta 15-20 min. Men etter 45 min. var det fortsatt ikke ledig bord ute. Vi vurderte å gå men barna var sultne, så valgte vi å bestille mat ved et bord inne. Vi spurte hvor lang tid det ville ta og fikk til svar at det kom an på hva vi ville spise, men fikk ikke svar på spørsmålet da vi sa hva vi ville spise.. Det tok veldig lang tid før maten kom og det smakte heller dårlig. Indrefileten kunne umulig være indrefilet, det var altfor seig til det. Surf and turf - retten var en skuffelse med en liten usmakelig reke og seigt kjøtt. Søtpotetpurèen var forferdelig. Den siste kvelden i Faro ble ødelagt av denne opplevelsen og det ble en dårlig slutt på ferien.

Dato for besøk: august 2017
Takk, AnnA2215
restaurantecentenari, Gerente på Faaron Steakhouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2017

Boa tarde peço desculpa pelo sucedido ,mas quanto estimamos que a mesa esteja disponível dentro de 15-20 minutos e quando os clientes, já tomaram o café, mas depois não podemos obrigar os clientes a libertar a mesa.
Foi-lhe sugerido que pedisse logo o jantar para as meninas , o que os senhores recusaram, disseram que agradavam, depois o senhor pediu esparguete a bolonhesa, que nos não temos no menu, e como é logístico, que não tinhas disponível para servir.
depois pediu bife do lombo bem passado, logo fico seco, foi-lhe informado e voltou a pedir bem passado, quando perguntei se estava tudo bem, o senhor disse que mas que as crianças não queriam comer porque estavam com sono e cansadas, pois tinham estado toda a semana na praia e que as crianças comeram sempre massa , e que não era normal não termos massa bolonhesa, for informado que tinha traguiitelly , mas recusou.
mas sempre me disse que a sua comida estava boa e comeram tudo , os vossos pratos e o das crianças,não deveria estar tão mau .
boa viajem

Reisende som så på Faaron Steakhouse, så også på

Har du vært i Faaron Steakhouse? Del dine erfaringer!