“Anbefales”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Etter anbefaling fra andre gjester gikk vi hit og de holder hva de lover burgeren er fantastisk men potetene er fabelaktig gode og ulikt alt annet vi har spist . At de i tillegg lager gode drinker er en ekstra bonus

Takk, Bikersfromstavern

Anmeldt 26. juni 2017 via mobile enheter

En av de beste burgerne jeg har satt tenna i! Kult lokale, med vennlige servitører gjorde denne matopplevelsen helt prima!

Dato for besøk: juni 2017
Takk, johnerikhus
Anmeldt 22. juni 2017 via mobile enheter

Omg DEN BURGEREN altså!! Vota til topp 50 burgere, men ble på min topp 1.
Gode drinks, stedet har ganske sjarm, og veldig flinke kelnere

Dato for besøk: juni 2017
1  Takk, mariannes51
Anmeldt 20. august 2016 via mobile enheter

En bar som er kjent for burgere. Burgerne er laget fra bunnen og blir servert med utrolige poteter. Reservasjon trengs Ikke, men er nok en fordel å komme før kl 20/21.

Dato for besøk: august 2016
Takk, 4691mariell
Selmo55, Manager på Nah Nah Bah, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2016

Takk skal du ha!

Anmeldt 7. august 2015 via mobile enheter

Dette er stedet hvor man bør gå hvis man liker Burgers. De er høye og lages fra bunn med godt oksekjøtt. Styr unna hvis du ikke liker bar med plastikk duk på bordet.

Dato for besøk: august 2015
1  Takk, runeba
Selmo55, Manager på Nah Nah Bah, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2015

Takk!

Reisende som så på Nah Nah Bah, så også på

Har du vært i Nah Nah Bah? Del dine erfaringer!