Bestill på forhånd

oversatt av Google
Ulike måter å oppleve Ponta Da Piedale på
Anmeldt 26. juli 2016 via mobile enheter

Meget fin tur. Spennende å se grottene fra sjøsiden og mange flotte naturlige steinformasjoner Småbåt tur kan anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: juli 2016
1  Takk, Klodrik74
Anmeldt 9. juni 2016 via mobile enheter

Imponerende landskap. Vi valgte en båttur fra Lagos (€ 12,50 pr voksen så ut til å være standard betaling for dette. Det er mange som tilbyr slike turer og det ser ut som om de er like gode). Behagelig time mens vi så på naturen. For de som vil ha noe mer aktivitet er kanskje en kanotur å anbefale.

Dato for opplevelse: juni 2016
Takk, Mortenha
Anmeldt 21. mai 2016 via mobile enheter

Ponta da Piedade, Lagos og området rundt er aldeles nydelig :) Ta gjerne en fottur fra Lagos og helt ute langs klippene vestover. Da får du med deg helt herlige opplevelser av natur og "postkort" bilde muligheter. Anbefales på det sterkeste. Sjøveien er det et eldorado av grotter og små idylliske strender. Det er kun området mellom Carvoeiro og Benagil som er på høyde med dette!

Dato for opplevelse: mai 2016
1  Takk, Norw50
Anmeldt 15. oktober 2015

Fantastisk flott og se disse grottene både fra land og til vanns. Spetakulært og spennende, guiden gjorde en fin jobb.

Dato for opplevelse: oktober 2015
Takk, Torunn Secilie L
Anmeldt 22. september 2014

Vi var her en tur. Gikk dit fra hotellet. Det er godt skiltet, og ikke alt for langt å gå. Flott utsikt, og man kan gå ned trappene, og om man ønsker det, ta en båttur derfra. Vi riste inn til sentrum med minitoget som går hver time.

Dato for opplevelse: juni 2014
Takk, Rolf-Bardu