Bestill på forhånd

oversatt av Google
Ulike måter å oppleve Ponta Da Piedale på
Anmeldt 31. mai 2018 via mobile enheter

Meget fantastisk natur og klipper. Her kan man se naturens styrke og skjønnhet i ett. Også er det fin strand med deilig sand.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, 86jonasberg
Anmeldt 31. mars 2018 via mobile enheter

Flott strand som ligger omringet av klipper. Det er en kafé på stranda også.
Det finnes mange aktiviteter man kan være med på. Som eksempel,kajakk, båtsafari etc.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, mortenn738
Anmeldt 2. november 2017 via mobile enheter

Stedet byr på en flott utsikt over havet. Har også noen merkelige klipper og grotter. Bør sees. Finnes også en cafe på stedet

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, osonder
Anmeldt 26. juni 2017 via mobile enheter

Vi leide kajakker og padlet i ca 2 timer og synes det var en helt ypperlig tur. Anbefales på det sterkeste.

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, johnerikhus
Anmeldt 8. april 2017

Atlanterhavets tusenårige vasking og sliping av Portugals sørkysten har gitt det mest spektakulære landskap du kan tenke deg, En tur hit er obligatorisk. Vi visste hvordan det så ut, men likevel blir du overveldet av naturens oppfinnsomhet.

Dato for opplevelse: april 2017
1  Takk, edvinthelion