Anmeldt 21. august 2017 via mobile enheter

Vi hadde 10 dager her med familien og koste oss veldig! En meget bra beliggenhet på frokostsalen med sjøutsikt, god frokost. Flott område ved bassenget, og det var stort sett mulig å finne ledige plasser. En flott strand!

Det er litt avstander da hotellet er delt i 3 bygg med marina i mellom. Mulighet for gratis skyss med golfbiler mellom byggene.

Det som dro ned i løpet av ferien var støy fra nattklubbene som ligger på stranda og spiller musikk for åpen himmel. Anbefaler å ligge i rommene nærmere resepsjonen enn stranda. Vi var heldige og fikk byttet rom så vi fikk sove på nettene.

God service i resepsjonen, bare forvent noe kø. Bassengbaren og lunsjen i restauranten var helt middels og treg service, anbefaler restaurantene på marinaen eller strandpromenaden.

Hotellet er 4 stjerners på service, men begynner å bli litt slitt. Dører som ikke kan lukkes, ødelagte låser osv, småting som drar inntrykket noe ned.

Wifi var veldig bra på første rommet, andre rommet hadde vi ingen dekning, så varierer.

Vi hadde noen fine dager her, alt i alt veldig fornøyd. Noen små justeringer og rom et stykke fra nattklubbene, så blir dette veldig bra!

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Millyen1
Tivoli Hotels &, General Manager på Tivoli Marina Portimão, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2017

Dear Guest,
Thank you for sharing your experience.
I am sorry to know that your stay did not met your expectations and we really appreciate your suggestions that will assist us on our continuous improvement process.
I truly hope you will consider visiting us again and give us the chance to provide you with a genuine Tivoli experience.

Anmeldt 20. juli 2017 via mobile enheter

Tivoli Marina Portimão er et supert hotel for deg som ønsker deg skikkelig syden-følelse i Portugal. Hotellet ligger bare noen hundre meter fra stranden (gratis transport med golfbil hvis det er nødvendig), har fin utsikt til Marinaen, 2 svømmebasseng, en flott restaurant og veldig hyggelig betjening. Parkering har man gratis rett på utsiden av rommene.

Hver leilighet er utstyrt med det mest nødvendige. Dvs et lite kjøkken, sofa, seng, stuebord, en stort bad, hårføner, safe osv.

Vi hadde leilighet i 1 etasje med utsikt mot marinaen og trivdes veldig godt. Kommer gjerne tilbake.

Takk, Martin N
Tivoli Hotels &, General Manager på Tivoli Marina Portimão, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2017

Dear Martin,
On behalf of the Tivoli Marina Portimão Team, we would like to thank you for sharing your review. It is great to hear that you will definitely come back!
We look forward to being able to welcome you back on your next stay in the Algarve.

Anmeldt 19. juli 2017

Stille og rolig plass. Fint med havna som nabo, men kodelås - uten tilgang. Greit med små-taxi som tilhørte hotellet, og som kjørte oss mellom hotell-seksjonene og til stranda, siden det var langt å gå. Et lite sentrum i gåavstand. Leilighetene var lyse og moderne, men dårlig utstyrt på kjøkkenet. Savnet også et lite klesstativ på veranda.

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Minor Hotels
Takk, May D
Tivoli Hotels &, General Manager på Tivoli Marina Portimão, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2017

Dear May,

Anmeldt 14. juli 2017

Vi har hatt en veldig fin ferie. Flott beliggenhet til stranda, fine leiligheter og veldig god frokost. Minus er at de noen ganger går tom for glass, tallerkener osv i frokostsalen - men totalt sett en veldig god opplevelse å bo på dette hotellet.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Minor Hotels
Takk, ash677
Tivoli Hotels &, General Manager på Tivoli Marina Portimão, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2017

Dear Guest,

Anmeldt 13. juli 2017 via mobile enheter

Ok hotell, med veldig god frokost. Rommene er store, men er litt slitt! Det lønner seg og ikke bestille de romme som heter Beach fordi det har åpnet en nattklubb på stranden som vil holde deg våken. Stort minus.....

1  Takk, HansG935
Tivoli Hotels &, General Manager på Tivoli Marina Portimão, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2017

Dear Hans,
Thank you for your feedback regarding your stay at our Hotel.
We are deeply sorry to know that your experience fell short of your expectations. I would like to inform you that we thank you all the given information as we do want to improve each day with our guest’s suggestions.
It will be a pleasure to welcome you back once more to change your opinion. Pedro Frazão General Manager