Anmeldt 22. november 2016 via mobile enheter

Vi bodde her i begynnelsen på november. Det var masse folk på hotellet selv om det ikke var høysesong (noen andre hoteller i området var stengt). Det ligger nær havnen med all sin aktivitet med båter som laster av/på og en travel vei. En kort gåtur fører deg til byens shopping-gate/sentrum og en litt lengre går tur til byens shoping-senter. Vi hadde aldri bruk for taxi eller buss rundt i byen (bare når vi skulle ut av Ponta delgada).

Vi hadde havs-utsikt, men var litt skuffa over å få rom i 1 etasje da vi så mest av havne-aktiviteten og mindre av den evige blå horisonten (som vi håpet å få).

Rommene er ok med ok senger. Badet vårt var noe slitt så jeg har sett freshere bad. Pluss for schampoo, balsam m.m. på badet.

Viktig med aircondition som funket bra og ok utvalg av kanaler for trøtte kvelder.

Frokosten på hotellet var desverre ikke mye å skryte av. Croissantene var aldri ferdig-stekte, utvalget av pålegg var minimalt og eggerøre (som jeg alltid gleder meg til på hotell) lå i mye "vann". Hvorfor ett hotell på Azorene med slik appelsin-historie ikke serverer riktig juice forstår jeg ikke...

Middagene var også noe smakløs. Ettersom vi fikk servert buffé var det vanskelig å komme unna. Hadde det ikke vært for at maten var inkludert i reisen hadde vi ikke spist på hotellet da det er fine restauranter i området som serverte mye bedre mat.

Hyggelig betjening og god service når det trengtes.

Takk, Charlotte H
Maria P, Maria Pimentel på Hotel Marina Atlantico, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. november 2016

Dear Charlotte H,

Thank you for taking the time to review your recent stay at Hotel Marina Atlántico .

It is always a pleasure to receive positive feedback regarding our staff, service and location. However, at the same time, we welcome all constructive criticisms and thank you for taking the time to comment on your stay with us. Your feedback will be used as a tool in our efforts to strive for continued improvement.
We hope to have you back in the future or a better pleasant stay at our Bensaude Hotels.

Anmeldt 13. november 2016

Vi bodde på hotell Marina Atlantico, rett ved havnepromenaden. Bra rom, bra frokost og middag. Meget bra renhold. Hyggelig betjening. En god del støy fra veien utenfor, og vi var der utenom sesong. Havsbadet var stengt, men ca 18-20 C i vannet, så mange badet.

Romtips: Hjelper ikke å bo høyere, gatestøy likevel.
Takk, Rigmormor
Maria P, Guest Relations på Hotel Marina Atlantico, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2016

Dear Rigmormor,

Thank you very much for taking the time to review your recent stay at Hotel Marina Atlántico .
This is the type of experience we strive to create for each and every guest, and it is wonderful to know that you enjoyed every aspect of your visit from our Hotel. We hope to see you back at our Bensaude Hotels.

Anmeldt 12. november 2016

Jeg bodde på hotellet en uke i oktober/november. Ble møtt av en hyggelig og serviceinnstilt betjening i resepsjon. Rommet var godt utstyrt og med en balkong som hadde fin utsikt mot havna.

Frokosten var svært bra både med hensyn til varm og kald mat.

Takk, EPKTONSBERG
Maria P, Guest Relations på Hotel Marina Atlantico, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. november 2016

Dear Epktonsberg,

Thank you for taking the time to share your experience with us during your recent stay.
We are delighted that we had the opportunity to be at your service mentioning our staff, breakfast, and our balcony view, We look forward to welcoming you back to our Bensaude Hotels.

Anmeldt 11. november 2016

Vi spiste lunch og middag her første dagen.Service i matsal og bar var god.Romet var helt o.k.med minibar og pent bad.Lite kontakter,på rommet,i disse Datamaskin,iPad og mobil telefon tider.Kun to stk.
Bra altan med gode stoler med pute i,skyvedør ut fra rommet

Romtips: Vi hhadde rom 120 mot havnen og det var stilt og rolig om natten.Lite vei støy.
Takk, Kjell N

Dear Kjell N,
It is good to know you were pleased with our Hotel as for the restaurant, bar and service. Your comments are indeed valuable to us, we will establish effective action steps for constant improvement.
We look forward to the pleasure of welcoming you back at our Bensaude Hotels.

Anmeldt 15. august 2015 via mobile enheter

God service fra resepsjon, restaurant og bar. Rent og pent, ikke tydelige tegn av slitasje. Godt utstyrt treningsrom. God plassering. Spa var ikke betjent og det var vanskelig å bestille. Massør snakket kun portugisisk og var ikke profesjonell. Massasje var overpriset. God plassering, drar tilbake ved neste besøk.

Dato for oppholdet: august 2015
Takk, Silje_Oie