Anmeldt 20. januar 2018

Beliggenhet og romstandard og frokost var meget bra. Treningsfasilitetene var som typisk for de fleste hoteller rimelig ensartet rettet mot mosjonister. Jeg mener det er en billig investering å anskaffe bedre utvalg og evt strikker som kan brukes av alle. Videre savnet jeg mulighet til å spille musikk i treningsrommet. Der var allerede montert opp høytalere, men disse fungerte ikke. Tyngste vekt var på 5kg og tredemøllene og kabelmaskin var noe slitt og trenger service. Bassenget var et lyspunkt og fungerte godt til svømming, men regner med at det er fullt av badende unger under høysesongen. Jeg fikk desverre ikke anledning til å prøve ut massasje tibudet, men det såg meget bra ut. Resepsjonistene var svært hyggelige og hjelpsomme. Frokost ble levert på rommet dersom man har tidlig flyreise.

Rommet var stort, rent og flott, men mangler ting som USB lade kontakter vi finner på andre fire stjerners hoteller. Internett var helt ok med noe lav hastighet ut på kvelden. Streaming av fotballkamper ble derfor litt vanskelig. Savnet også vannkoker og kaffe på rommet.

alt i alt: En firestjerner verdig!

Dato for oppholdet: januar 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, UltimaSRi
Maria P, Guest Relations på Hotel Marina Atlantico, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. januar 2018

Dear UltimaSRi,
Thank you for taking the time to review your recent stay at The Hotel Marina Atlântico.

It is always a pleasure to receive positive feedback regarding our Hotel specially the location, room, and the receptionists, will be sure to pass on your kind words to all of our staff as we know they will be delighted to read your comments. However, at the same time, we welcome all constructive criticisms and thank you for taking the time to comment on your stay with us. Your feedback will be used as a tool in our efforts to strive for continued improvement.

Anmeldt 8. november 2017

Ligger sentralt med parkering for buss / taxi rett utenfor. Fin spisesal og bra frokost mens middagene kan være litt enkle. Meget hyggelig betjening og topp service. Raust med vin til middagene. Flott utsikt over Atlanteren med badeplass rett utenfor.

Romtips: Be om rum med havsutsikt.
Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, ropeba
Maria P, Guest Relations på Hotel Marina Atlantico, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. november 2017

Dear Ropeba,

Thank you very much for sharing your experience with us.
We are pleased to know that you liked your stay, mentioning our location, view, Breakfast, dinner, pool, Jacuzzi and service.

We hope to have you back in the future at our Hotel.

Anmeldt 22. november 2016 via mobile enheter

Vi bodde her i begynnelsen på november. Det var masse folk på hotellet selv om det ikke var høysesong (noen andre hoteller i området var stengt). Det ligger nær havnen med all sin aktivitet med båter som laster av/på og en travel vei. En kort gåtur fører deg til byens shopping-gate/sentrum og en litt lengre går tur til byens shoping-senter. Vi hadde aldri bruk for taxi eller buss rundt i byen (bare når vi skulle ut av Ponta delgada).

Vi hadde havs-utsikt, men var litt skuffa over å få rom i 1 etasje da vi så mest av havne-aktiviteten og mindre av den evige blå horisonten (som vi håpet å få).

Rommene er ok med ok senger. Badet vårt var noe slitt så jeg har sett freshere bad. Pluss for schampoo, balsam m.m. på badet.

Viktig med aircondition som funket bra og ok utvalg av kanaler for trøtte kvelder.

Frokosten på hotellet var desverre ikke mye å skryte av. Croissantene var aldri ferdig-stekte, utvalget av pålegg var minimalt og eggerøre (som jeg alltid gleder meg til på hotell) lå i mye "vann". Hvorfor ett hotell på Azorene med slik appelsin-historie ikke serverer riktig juice forstår jeg ikke...

Middagene var også noe smakløs. Ettersom vi fikk servert buffé var det vanskelig å komme unna. Hadde det ikke vært for at maten var inkludert i reisen hadde vi ikke spist på hotellet da det er fine restauranter i området som serverte mye bedre mat.

Hyggelig betjening og god service når det trengtes.

Takk, Charlotte H
Maria P, Maria Pimentel på Hotel Marina Atlantico, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. november 2016

Dear Charlotte H,

Thank you for taking the time to review your recent stay at Hotel Marina Atlántico .

It is always a pleasure to receive positive feedback regarding our staff, service and location. However, at the same time, we welcome all constructive criticisms and thank you for taking the time to comment on your stay with us. Your feedback will be used as a tool in our efforts to strive for continued improvement.
We hope to have you back in the future or a better pleasant stay at our Bensaude Hotels.

Anmeldt 13. november 2016

Vi bodde på hotell Marina Atlantico, rett ved havnepromenaden. Bra rom, bra frokost og middag. Meget bra renhold. Hyggelig betjening. En god del støy fra veien utenfor, og vi var der utenom sesong. Havsbadet var stengt, men ca 18-20 C i vannet, så mange badet.

Romtips: Hjelper ikke å bo høyere, gatestøy likevel.
Takk, Rigmormor
Maria P, Guest Relations på Hotel Marina Atlantico, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2016

Dear Rigmormor,

Thank you very much for taking the time to review your recent stay at Hotel Marina Atlántico .
This is the type of experience we strive to create for each and every guest, and it is wonderful to know that you enjoyed every aspect of your visit from our Hotel. We hope to see you back at our Bensaude Hotels.

Anmeldt 12. november 2016

Jeg bodde på hotellet en uke i oktober/november. Ble møtt av en hyggelig og serviceinnstilt betjening i resepsjon. Rommet var godt utstyrt og med en balkong som hadde fin utsikt mot havna.

Frokosten var svært bra både med hensyn til varm og kald mat.

Takk, EPKTONSBERG
Maria P, Guest Relations på Hotel Marina Atlantico, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. november 2016

Dear Epktonsberg,

Thank you for taking the time to share your experience with us during your recent stay.
We are delighted that we had the opportunity to be at your service mentioning our staff, breakfast, and our balcony view, We look forward to welcoming you back to our Bensaude Hotels.