“Tapas og vin”
Anmeldelse av The Tasting Room

The Tasting Room
Vurdert som nr. 16 av 676 Restauranter i Cascais
Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

2 ganger besøkte vi denne koselige vin og tapas kafeen i Cascais Portugal! Hyggelige kelnere. Mat som serveres er Små deilige retter og nydelig portugisisk vin til en rimelig penge! Veggene er dekorert med portugisiske vin flasker og skaper et spesielt interiør. Kelnerne snakker godt engelsk. Vi kommer gjerne igjen!

1  Takk, Lathores

Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Fin tapasbar med bra mat og stort utvalg av viner. Vi var der sammen med barn og det var ikke så godt tilrettelagt, de hadde f.eks. ikke barnestol/barnemeny. Allikevel greit med barn men det er nok enda bedre uten.

Takk, 496perc
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Godt utvalg av gode tapas retter. Super service og gode veiledninger i vin smaking.
Hyggelig betjening med god kunnskap om lokale viner. Prøv å få ett bord mot gaten. Nyt vinen og bare se livet flyte forbi

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, Gnisten
Anmeldt 18. april 2018 via mobile enheter

Utrolig bra service,god kunnskap om både mat og vin,servitøren viste stor kunnskap om sitt fag.Det var ganske mye å gjøre,men følte at vi ble godt passet på av vår servitør.Spennende sted.

Dato for besøk: april 2018
2  Takk, benteaaa
Anmeldt 31. juli 2017 via mobile enheter

Virkelig opptatt av sitt fag hva gjelder drikke - vin - drinker, type tonicwater som brukes mm ... en opplevelse å være gjest her

Dato for besøk: juli 2017
Takk, solveigkarinhill2017

Reisende som så på The Tasting Room, så også på

Cascais, Lisbon District

Har du vært i The Tasting Room? Del dine erfaringer!