“Skjult tapasperle”

man. 14.10.
20:00
Vurdert som nr. 3 av 676 Restauranter i Cascais
Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Masse forskjellig tapas å velge mellom på menyen! Alle finner noe de liker. Vi bestilte en stor fjøl med kjøtt, oster, oliven og stekte grønnsaker. Anbefales God portugisisk vin! Personalet var svært observante og serviceinnstilt, tommel opp!
Lite lokale, lurt å bestille bord dagen før. Mye morsomme detaljer på innsiden av restauranten og litt info om hvordan de ble litt, sjarmerende. Ta turen innom for god mat, drikke og imøtekommende eiere!

Dato for besøk: september 2019
Takk, mja066

Anmeldt 30. juni 2019 via mobile enheter

En bortgjemt perle, der det også ser ut til at lokalbefolkningen spiser mye. Prisene var ok (nærmest nordiske priser), mens vinen var billig (3,5 euro for et glass).

De ansatte var veldig serviceinnstilt og hjelpsom.

Vi spise spekeskinke, ulike oster og vin. Helt topp!

Dato for besøk: juni 2019
Takk, sara_ro93
Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

En perle blant turistfeller. Rett utenfor turist restaurantene fant vi denne perlen. Stedet er lite(kun 18 sitteplasser) men veldig sjarmerende. Fin, blid og oppmerksom betjening. God service hele kvelden. Alle retter hadde rene og gode smaker. Nydelig vin. Vi hadde forett,hovedrett , vin kaffe ig dessert for ti. Regning på 60 euro er helt innafor ett middagsbudsjett. Dette er ett slikt sted man egentlig har lyst til å holde for seg selv. Vi vil garantert komme tilbake

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Gnisten
Anmeldt 12. oktober 2017 via mobile enheter

Var litt skeptisk til stedet siden en del anmeldere mente det var lite, trangt og hipt, men ble positivt overrasket. Hyggelig service, utmerket atmosfære og fantastiske italienske (og portugisiske) retter. Stedet er lite, men vi kom før det var fullt og fikk en flott opplevelse.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, tohow
Anmeldt 11. juli 2017 via mobile enheter

Hvis du ser etter en koselig og romantisk restaurant, så gå et annet sted. Stedet er svært lite og trangt. Likevel er det overraskende bråkete og masete. Spekematen og osten var god, men det var nesten umulig å få kontakt med servitørene som løp fra bord til bord. Fikk både albuer og barnevogner i ryggen og ble sølt på.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, TrailBlazer464488
FrancescoTC, Proprietario på Taberna Clandestina Cascais, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2017

Dear Mr. Tobjørg T, we are very sorry that you didn't like so much the experience but we want to thank you anyway for tour feedback.
During the summer nights, our little Taberna becomes very popular and crowded of people in a friendly and good mood atmosphere that could become a bit noisy for the guests that are looking for a quite and calm place.
We suggest you to repeat the experience during the daytime, at lunch, when Taberna Clandestina is a very cozy and calm place.

Thank you

Francesco
@tabernaclandestina

Reisende som så på Taberna Clandestina Cascais, så også på

Cascais, Lisbon District
Cascais, Lisbon District

Har du vært i Taberna Clandestina Cascais? Del dine erfaringer!