“Kjempebra”

Masala Indian Restaurant
Vurdert som nr. 21 av 632 Restauranter i Cascais
Kjøkken: Indisk
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 3. september 2017 via mobile enheter

Hyggelige og behjelpelige servitører, nydelig og rikelig med mat, billig. Anbefales på det varmeste!

Dato for besøk: august 2017
Takk, Heidi Kjørvik J

Anmeldt 31. juli 2017 via mobile enheter

Super mat - betjening : den beste - for noen smil og service !! Sjefen selv går rundt og sprer glede blant både ansatte og gjester. Billig !

Dato for besøk: juli 2017
Takk, solveigkarinhill2017
Anmeldt 3. juli 2017 via mobile enheter

God indisk mat, hyggelig betjening og et litt indisk "kaos" i et tettpakket restaurantlokale. Høy kvalitet, prisen tatt i betraktning. 5-eren ryker litt på lokalet og litt på kjøkkenes ambisjon -- de leverer det de lover, men kunne prøvd litt mer.

Uansett, vi spiser gjerne på Masala en annen gang. Det er en god anbefaling.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, 182rogerm
Anmeldt 25. april 2017 via mobile enheter

Dette var bra! Endelig et sted uten å bli lurt - valuta for pengene. Ok porsjoner av god og smakfull indisk mat. Vi hadde 3 ulike retter - alle kan anbefales. Nan-brødet er velsmakende. Servicen var ok, ikke overveldende vennlig.

Dato for besøk: april 2017
Takk, BergenBerlin
Anmeldt 13. november 2016 via mobile enheter

Besøkte restauranten fredag 11/11-16. Ikke reservert bord, men betjeningen fant allikevel bord til oss. Spiste chicken tikka masala og den smakte utmerket. Mange mennesker der, men betjeningen kunne vært litt med oppmerksom i forhold til påfyll av drikkevarer. Måtte vente en stund før vi fikk mulighet til å bestille mer å drikke.

Dato for besøk: november 2016
Takk, 985runee

Reisende som så på Masala Indian Restaurant, så også på

Cascais, Lisbon District

Har du vært i Masala Indian Restaurant? Del dine erfaringer!