“Nydelig Butter Chicken”

Masala Indian Restaurant
Vurdert som nr. 25 av 662 Restauranter i Cascais
Kjøkken: Indisk
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Lunsj, Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Vi spiste nydelig Butter Chicken med godt nan brød og ris. Koselig sted med god service. Beliggenhet i gågate i Cascais sentrum og fint å sitte å se på folkelivet mens vi spiste :)

1  Takk, Norw50

Anmeldt 13. juli 2019 via mobile enheter

Vi fant denne plassen ved en tilfeldighet. Fantastisk indisk mat. Vi går ofte på indiske restauranter og dette må være en av de aller beste vi har prøvd. Og veldig hyggelig og hjelpsomt personale. Dra til med en madrass styrke, ikke noe problem.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, jankD3214KM
Anmeldt 6. juli 2019 via mobile enheter

God indisk mat. Store porsjoner og hyggelig betjening. Må kanskje reserve bord. Glutenfritt. Kan anbefales.

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, VidarT43
Anmeldt 17. juli 2018

Hyggelige servitører og helt nydelig mat. Sentral beliggenhet, sjarmerende lokaler og mye for pengene. Anbefales på det varmeste!

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Martekb
Anmeldt 3. september 2017 via mobile enheter

Hyggelige og behjelpelige servitører, nydelig og rikelig med mat, billig. Anbefales på det varmeste!

Dato for besøk: august 2017
Takk, heidikj_rvikj

Reisende som så på Masala Indian Restaurant, så også på

Cascais, Lisbon District
Cascais, Lisbon District

Har du vært i Masala Indian Restaurant? Del dine erfaringer!