“Middag for to”
Anmeldelse av Hemingway Cascais

Hemingway Cascais
Reserver med
Hemingway Cascais er ikke tilgjengelig for det valgte klokkeslettet. Velg et annet tidspunkt, eller søk etter restauranter med ledig kapasitet.
Tidspunktet du valgte, har allerede passert.
Vurdert som nr. 46 av 630 Restauranter i Cascais
Kjøkken: Internasjonalt
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 1. august 2016 via mobile enheter

Bra mat og veldig god service. Vi måtte flytte inn fra terrassen på grunn av sterk vind. Det ble litt for kaldt å sitte ute. Innredningen inne var spesiell men hyggelig.

Takk, Wenche_Asker

Anmeldt 24. juli 2015 via mobile enheter

Av våre 16 middager på restaurant i Cascais var våre to besøk på Hemingway de beste. Utrolig gode coctails, topp klasse! Bra meny med spennende og velkomponerte moderne retter. Fantastisk personale, meget service-innstilte, vennlige og blide. Bra beliggenhet på havnen med god utsikt.

1  Takk, Kim N
Anmeldt 30. juni 2015

Ikke særlig imponert over maten I forhold til prisnivået. Bestilte and som var kjedelig tilberedt, desserten var ok men I dyreste laget.

Takk, Jarl T
Anmeldt 6. juli 2014

Bestemte å besøke Hemingway etter jeg har lest anmendelser og var ikke skuffet!
Maten var utsøkt og service var utmerket. Fint usikt over marina, vakkert dekorert bord, fine glass og bestikk. Servitørene var svært oppmerksomme og hyggelige, fikk god informasjon om maten og råd for vinen til maten. Rettene var av høy kvalitet og nydelig smak, riktig kryddet, riktig porsjonsstørrelse. En must visit restaurant i Cascais!

• Atmosfære
Takk, Margarita H
Anmeldt 13. september 2013

Beste restaurant ! Restauranten ligger i marinaen med vakker utsikt over havna, men det var ikke det beste. Interiøret var morsomt, men det beste var maten! Svært hyggelig betjening serverte og presenterte maten med stolthet. Hyggelige overraskelser og en aldeles nydelig mat, fra utsøkt fiskesuppe til and, biff og havabbor, runda av med god sorbet.
Og det toalettet! Det hadde vi aldri sett makan til...
Ikke bare et måltid - men både et måltid og en opplevelse vi vil huske lenge- kanskje for alltid. Reine, unike smakar, heimelaga i ordets beste forstand. Takk Hemingway! Vi kommer nok tilbake en gang.

Takk, Heidi M

Reisende som så på Hemingway Cascais, så også på

Cascais, Lisbon District

Har du vært i Hemingway Cascais? Del dine erfaringer!