“Fantastisk”

Kjøkken: Sjømat
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Dette er den beste og koseligste restauranten jeg har vært på på lang stund. Godt voksne kelnere gjorde sitt ytterste for at besøket ble bra. Grillet torsk med tilbehør er den beste fiskeretten jeg har smakt. Og hvitvinen passet utmerket til. Ikke var det veldig dyrt heller. Veldig koselig interiør som gjør at atmosfæren ble veldig bra

Takk, s_lvetegners

Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Cascais er en av mine favoritter og Casa Velha svikter aldri.
Voksne kelnere som elsker sitt yrke, mat i alle prisklasser og god atmosfære.
Spiste Paella, alle andre steder må man lete et skalldyr og fisk i risen, her må man lette etter risen under all den gode fiskematen.
Herlig!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 919knutk
Anmeldt 26. juni 2016 via mobile enheter

Usedvanlig deilig å sette seg i skyggen og spise lunch på en varm sommerdag. Hyggelig personale og god salat.

Dato for besøk: juni 2016
Takk, Knut Aage A
Anmeldt 9. mars 2015

Svært god og enkel sjømat. Suveren atmosfære og svært oppmerksomme og hyggelige servitører. Absolutt verdt et besøk.

Dato for besøk: mars 2015
    • Atmosfære
Takk, Trisax
Anmeldt 21. september 2014 via mobile enheter

Vi hadde tre besøk her. Første var grillet bacalao som var velsmakende. Andre gang sjøfat med hummer, reker og skjell. Sist en nydelig gryte med reker, fisk og skjell. Hyggelig betjening, god service og bra atmosfære.

Takk, finnl119

Reisende som så på Restaurante Casa Velha, så også på

Cascais, Lisbon District
Cascais, Lisbon District

Har du vært i Restaurante Casa Velha? Del dine erfaringer!