Anmeldt 28. mars 2016

Hotellet liger bare 15 minutters gåtur fra sentrum av Cascais, og har en nydelig sjøutsikt. Betjeningen er veldig hyggelige og serviceminded. Ble tatt godt imot av to hygelige unge menn i resepsjonen. Rommet vårt (432) var stort og med fantastiske gode senger. Fint bad, eneste som trakk ned var at du måtte klatre over en høy badekarkant for å få dusje (ikke for de med vonde ryger). Frokosten var kjempegod, med nydelig kaffe og ett stort utvalg av brød, pålegg, juice og frokostblandinger. Betjeningen holdt det ryddig og fint hele tiden.WiFi fungerte utmerket på rommet. Kommer vi tilbake til Cascais, skal vi definitivt bo her! Anbefales!

Dato for oppholdet: mars 2016
Takk, Annette B
VilaGaleHoteis, General Manager på Vila Galé Cascais, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. mai 2016

Dear Guest,

Thank you for your review and comments about your experience in Vila Galé Cascais.

Best Regards,

Anmeldt 22. april 2015

Vi bodde i annen etasje. Rommet ble rengjort hver dag. Balkongen var mot øst, hagen og bassenget. Vi kunne se små og store skip som passerte. Nydelig park ved siden av hotellet. Vi besøkte også små og store museer i nærheten. Vi fikk supper og nydelige salater hver dag. Vi var der 29 dager og ble godt kjent med den hyggelige betjeningen.

Romtips: Fin balkong,flott utsikt mot vannet.
Dato for oppholdet: mai 2014
Takk, Randi B
VilaGaleHoteis, General Manager på Vila Galé Cascais, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2015

Dear Guest,

Thank you for your review.

Kind Regards,

Anmeldt 7. august 2014

Vi bodde på jr.suite 442. Dette var en hjørnesuite med balkong på begge sidet, sammenhengende. 17 meters total lengde. Balkongen var noe spartansk møblert. To plaststoler og et bord. Suiten bestod av bad med vindu mot havet. Soverom også dette med store vinduer og havutsikt. Flatskjerm TV. Stua hadde en større flatskjerm TV. Minibar, Safe og trådløst nettverk. Wifi mot betaling. 50 euro for en uke. Ikke spesielt stabilt nettverk, men greit nok. Gratis nettverk i fellesområder. Rikelig med solstoler rundt bassenget. Grei frokost, men oftest kø hvis man dkulle ha omelett/speilegg. Hyggelig personale. Godt renhold, med unntak av veranda.

Romtips: Room 442 corner jr suite, with excellent view
Dato for oppholdet: juli 2014
Takk, Bella7770
VilaGaleHoteis, General Manager på Vila Galé Cascais, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. oktober 2014

Dear Guest,

Thank you for sharing your review.

Hope to see you again soon,

Kind Regards,

Anmeldt 6. juli 2014

Hva jeg likte: romet var stort, sengen var ganske komfortabel, romet var skikkelig ryddet hver dag, fint utsikt, godt belligenhet, hjelpsom personal.
Hva jeg ikke likte: frokost var ikke varm nok, kaffe var ofte lunket temperatur, det føles som noen av matvarene (f.eks. skinke, ost, pølser) var av den billigste kvaliteten. Romet hadde ikke nok belysning, møbler på balkongen var fra ikke komfortabel. Håndkleene så slitne og gamle ut.

Dato for oppholdet: juni 2014
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Margarita H
VilaGaleHoteis, General Manager på Vila Galé Cascais, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. oktober 2014

Dear Guest,

Thank you for sharing your review with us.
Hope you may visit us again soon

Kind regards

Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 14. september 2011

Denne tidligere velfungerende, store blokken rett på stranden og nær Cascais gamleby, lever ikke opp til den standarden man kan forvente i 2011. Rommene er ok (Jeg hadde en junior-suite, antar jeg ut fra størrelsen, ikke for utstyret, betalte 165 Euro natten i september) hvis du liker 80-tallsdesign og har tilsvarende oppfatning av komfort. Ellers er det styrt av "Nei-menneskene"... uansett hva du ønsker, vil ha eller forlanger, er svaret "nei" - bestill en taxi, og den kommer ALLTID et kvarter for sent. Hvis du spør dem til å ringe igjen -> nei. - bestiller romservice, en salat kommer etter 25 minutter ... uten dressing, som tar ytterligere 15 minutter ... kan du være raskere -> nei. - kan du skrive ut boardingkortet mitt, er du snill? - Vel, det kommer an på, kanskje (hei, i det minste ikke noe "nei")... - Internett må "installeres" på rommet, er ikke særlig billig og er tregere enn en 80 år gammel bestemor... - Jeg har ingen penger til taxi i morgen, kan du foreta et 50 Euro innskudd på Amex-kortet mitt (har ofte gjort det rundt i Europa)? -> Vet du hva? -> Nei! Vil jeg komme tilbake? ... Jeg antar at svaret er ... NEI!

Takk, Julia_Z_11
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.com. Vis original
GrupoVilaGale, General Manager på Vila Galé Cascais, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. september 2011

Dear Guest,

We are deeply sorry not to being able to provide you a good experience.

As you can see from the other reviews on Trip Advisor one of the things that the reviewers comment the most is the friendliness of our staff and we can guarantee you that for us this is one of the most important things.

Thank you for your review that will allow us to improve even more.

Best Regards,

Carlos Alves