Anmeldt 28. mars 2016

Store rom med god sjøutsikt og bra frokost. Generelt bra servisc, bortset fra i hotell baren. Når barteder påståe han er ekspert på rom siden har vært på Cuba på samme bar som Henningvei....og vet bedre en andre som har vært på samme sted og reist rundt på Cuba med leiebil i 3 uker? Yepp han var fornærmet og tok klagen lang opp i nasa. Resten av servicen og frokosten ved hotellet vart bra!

• Opphold: mars 2016, reiste med familie
Takk, runesse
VilaGaleHoteis, General Manager på Vila Galé Cascais, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. mai 2016

Dear Guest,

Thank you for your review and comments about your experience in Vila Galé Cascais.

Anmeldt 28. mars 2016

Hotellet liger bare 15 minutters gåtur fra sentrum av Cascais, og har en nydelig sjøutsikt. Betjeningen er veldig hyggelige og serviceminded. Ble tatt godt imot av to hygelige unge menn i resepsjonen. Rommet vårt (432) var stort og med fantastiske gode senger. Fint bad, eneste som trakk ned var at du måtte klatre over en høy badekarkant for å få dusje (ikke for de med vonde ryger). Frokosten var kjempegod, med nydelig kaffe og ett stort utvalg av brød, pålegg, juice og frokostblandinger. Betjeningen holdt det ryddig og fint hele tiden.WiFi fungerte utmerket på rommet. Kommer vi tilbake til Cascais, skal vi definitivt bo her! Anbefales!

• Opphold: mars 2016, reiste som et par
Takk, Annette B

Best Regards,

Anmeldt 22. april 2015

Vi bodde i annen etasje. Rommet ble rengjort hver dag. Balkongen var mot øst, hagen og bassenget. Vi kunne se små og store skip som passerte. Nydelig park ved siden av hotellet. Vi besøkte også små og store museer i nærheten. Vi fikk supper og nydelige salater hver dag. Vi var der 29 dager og ble godt kjent med den hyggelige betjeningen.

Romtips: Fin balkong,flott utsikt mot vannet.
  • Opphold: mai 2014, reiste som et par
Takk, Randi B
VilaGaleHoteis, General Manager på Vila Galé Cascais, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2015

Dear Guest,

Thank you for your review.

Anmeldt 7. august 2014

Vi bodde på jr.suite 442. Dette var en hjørnesuite med balkong på begge sidet, sammenhengende. 17 meters total lengde. Balkongen var noe spartansk møblert. To plaststoler og et bord. Suiten bestod av bad med vindu mot havet. Soverom også dette med store vinduer og havutsikt. Flatskjerm TV. Stua hadde en større flatskjerm TV. Minibar, Safe og trådløst nettverk. Wifi mot betaling. 50 euro for en uke. Ikke spesielt stabilt nettverk, men greit nok. Gratis nettverk i fellesområder. Rikelig med solstoler rundt bassenget. Grei frokost, men oftest kø hvis man dkulle ha omelett/speilegg. Hyggelig personale. Godt renhold, med unntak av veranda.

Romtips: Room 442 corner jr suite, with excellent view
  • Opphold: juli 2014, reiste som et par
Takk, Bella7770
VilaGaleHoteis, General Manager på Vila Galé Cascais, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. oktober 2014

Dear Guest,

Thank you for sharing your review.

Hope to see you again soon,

Anmeldt 6. juli 2014

Hva jeg likte: romet var stort, sengen var ganske komfortabel, romet var skikkelig ryddet hver dag, fint utsikt, godt belligenhet, hjelpsom personal.
Hva jeg ikke likte: frokost var ikke varm nok, kaffe var ofte lunket temperatur, det føles som noen av matvarene (f.eks. skinke, ost, pølser) var av den billigste kvaliteten. Romet hadde ikke nok belysning, møbler på balkongen var fra ikke komfortabel. Håndkleene så slitne og gamle ut.

• Opphold: juni 2014, reiste alene
Takk, Margarita H
VilaGaleHoteis, General Manager på Vila Galé Cascais, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. oktober 2014

Dear Guest,

Thank you for sharing your review with us.
Hope you may visit us again soon

Kind regards