“God vegetarmat i sentrum av Casacis”

Cafe Galeria House of Wonders
Vurdert som nr. 15 av 623 Restauranter i Cascais
God for: Vakker utsikt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Vi besøkte denne restauranten to ganger i løpet av besøket til Cascais. Det første besøket benyttet vi oss av muligheten for salatbuffeten til middag. Denne ble vi litt skuffet over da noen av salatene ikke var spesielt smakfulle. Vi dro allikevel tilbake for lunch for å gi de en ny sjanse. Da fikk vi servert en vegetartallerken med forskjellige kalde og varme retter. Denne var svært smakfull og takterrassen var veldig hyggelig med utsikt over byen.

Takk, zumzumzum

Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Veldig koselig sted! Vi spiste lunsj der et par ganger under oppholdet i Cascais. De hadde buffet med kalde og varme retter og enkelte retter man kunne bestille. Menyen var ikke den samme de to gangene vi var der.

Som ikke-vegetarianer synes jeg maten var veldig god og jeg vil absolutt anbefale stedet.

Takk, Karin L. S
Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Dette er den største overraskelsen vi har hatt i Cascais. Vegetarisk mat som var utrolig god og som anbefales. Utrolig god og frisk sangria, selv om vi trodde vi ikke likte sangria!!! Prøv...

Takk, Knut A
Anmeldt 27. mai 2018 via mobile enheter

Vi kommer alltid tilbake til denne plassen for å spise lunsj når vi er i Cascais.
Vi sendte også alle våre 60 bryllupsgjester hit for å spise, samtlige var fornøyd, både med mat og service.
Husk å drikk juice! Jeg kjøper minimum 2 da de er himmelsk gode og derfor umulig å velge bare én

Takk, Iris_Egilsdatter
Anmeldt 25. juli 2017 via mobile enheter

Alt her var virkelig fantastisk! Interiør, juicer, lokalt og godt øl, super service av blid betjening, nydelig beliggenhet.

Takk, Kristine S

Reisende som så på Cafe Galeria House of Wonders, så også på

Cascais, Lisbon District

Har du vært i Cafe Galeria House of Wonders? Del dine erfaringer!