“God mat og god pris...”

Taj Mahal Restaurante Indiano & Italiano
Reserver med
Spar opptil 30 % når du reserverer på Internett *
Taj Mahal Restaurante Indiano & Italiano er ikke tilgjengelig for det valgte klokkeslettet. Velg et annet tidspunkt, eller søk etter restauranter med ledig kapasitet.
Tidspunktet du valgte, har allerede passert.
Vurdert som nr. 18 av 632 Restauranter i Cascais
Kjøkken: Indisk, Italiensk
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 11. september 2018 via mobile enheter

Nydelig nan- brød med hvitløk. Spiste « Butter chicken» som også sakte godt. Rene fine toaletter. Anbefales.

Takk, Marta G
lovedeepkaur, General Manager på Taj Mahal Restaurante Indiano & Italiano, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. september 2018

Dear Marta
Thank you so much for chosing Taj Mahal and for taking the time to write this review. We're so pleased to hear that you had such a wonderful dining experience and we hope we'll be having the pleasure of your company again soon.

Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Kom over denne restauranten ved en tilfeldighet og det var bra. Fantastisk god mat og god service. Beste indiske maten jeg har spist noen gang. Prisen var også upåklagelig.

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, Norw12
PicNicGRP, Guest Relations Manager på Taj Mahal Restaurante Indiano & Italiano, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2018

Dear Norw12,

Thank you so very much for visiting Taj Mahal!
We were delighted with your kind comment and we hope to see you soon.
All the best!

Anmeldt 7. juli 2018 via mobile enheter

Vi fikk god mat alle sammen. Både indisk og italiensk. God atmosfære og flinke kelnere. Kan trygt anbefales.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 217oddruneb
lovedeepkaur, General Manager på Taj Mahal Restaurante Indiano & Italiano, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2018

Thank you and visit again.

Anmeldt 4. august 2017

Vi stoppet på denne restauranten for å spise lunsj. Restauranten hadde uteservering. Vi bestilte pizza, noe vi sterkt kan anbefale. Her var rikelige porsjoner, god service og akseptable priser.

Dato for besøk: august 2017
Takk, Erlend1973
kaurlovedeep, General Manager på Taj Mahal Restaurante Indiano & Italiano, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2017

Thank you and visit again

Anmeldt 7. august 2015

Koselig liten restaurant med masse folk, alltid eit godt tegn når det er kø for å få bord! God mat og god service anbefalast

Dato for besøk: juli 2015
Takk, Iskaffi

Reisende som så på Taj Mahal Restaurante Indiano & Italiano, så også på

Cascais, Lisbon District

Har du vært i Taj Mahal Restaurante Indiano & Italiano? Del dine erfaringer!