Sintra Full Day Small Group Tour: La Fairy Tale Begynn

fra
USD 63,65
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Cascais på
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Må bare oppleves, mange koselige restauranter og kaféer, og hyggelige gater. Vi bodde litt utenfor sentrum, i Vila Bicuda og dette var et meget bra sted å bo.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, 496perc
Anmeldt 25. september 2018 via mobile enheter

Kjempehyggelig sted / by med strand - bading - mange spisesteder og god atmosfære.
Hotellet - Vila Gale lå i passe avstand til byen .

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, LillT
Anmeldt 11. september 2018 via mobile enheter

Perfekt feriested, her er alt en trenger i ferien. Rusle rundt i små gater, badestrender midt i sentrum, surfestrender rett utenfor sentrum. Fin natur til joggeturer/gåtur. Kort togtur til Lisboa. Hjelpsom og hyggelig befolkning.

Takk, Gro Monika G
Anmeldt 16. august 2018 via mobile enheter

Fin sandstrand som har et lite utvalg av solsenger og parasoller. Forholdsvis lite selgere på stranda ifh til andre strender jeg har vært :)

Takk, 94anjaes
Anmeldt 12. august 2018

Vi reiste fra Lisboa via metro og tog. Dette tok ca en time, men er betydelig billigere ennå bli befraktet med taxi. Nydelig badestrand, og en intim liten by.

Takk, 992vidarb