4 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 12.07.22
FindHotel
Anmeldt 4. mars 2018

Vi var der i begynnelsen av februar. En kald start på denne mnd. gjorde at vi ikke var fristet til å bevege oss ut så mye om kvelden. Hotellet hadde på det daværende ikke tilfredsstillende lokaliteter å oppholde seg i. En ny bar var under oppbygging. De hadde riktignok en provisorisk bar i kjelleren, med utrolig dårlig akustikk. Hotellet tilbød kun buffét om kvelden. Veldig lite spennende. Vi var stort sett henvist til våre værelser som kun hadde senger. Ingen lenestoler som man kunne slappe av i. Det var lydt mellom værelsene. Hotellet reklamerer med et pulserende uteliv ved hotellet. Dette er ikke riktig. Man må til Caskais med en drosje for å finne det utelivet. Personalet på hotellet var serviceminded, men det manglet tilstedeværende ledelse.

Dato for oppholdet: februar 2018
1  Takk, Jafkristiansand
Anmeldt 23. februar 2018

Hotellet har en grei beliggenhet i Estoril med lett adkomst til Strandpromenaden (ca. 300 meter). Hotellet har en trivelig have med et lite svømmebasseng. Det som ellers sitter igjen etter et tre ukers besøk er at hotellet har en veldig hyggelig og serviceminded betjening, veldig god og rikelig buffet mat til såvel frokost som middag.

Resepsjonen er gjerne behjelpelig med tips til turer i området, tog- og busstider etc. Savnet et par gode stoler på rommet som ellers er utstyrt med TV med utrolig mange stasjoner, hårtørrer, safe (mot avgift) og et velutstyrt bad.

Ta gjerne turen til Cascais som kan nåes med tog (2 stasjoner) eller ved å spasere strandpromenaden ca. 2 kilometer - anbefales. Cascais har vel egentlig mer å by på enn Estoril, men er absolutt verdt et besøk allikevel. I Cascais er det et hyggelig marked hver onsdag - verdt et besøk. Cascais har også et supert shoppingsenter på høyde med det beste man kan finne - turen dit går greiest med taxi. Taxi er rimelig og kan trygt anbefales.

Ønskes et lokalt og rimelig spisested i nærheten av hotellet anbefales Restaurante O Sinaleiro, Avenue de Saboia, 595, Monte Estoril.

Romtips: Følgende rom vender mot hagen og bassenget, har lite støy og har ettermiddagssol på terrassene: 312-318, 401-407 og 501-507 og anbefales.
Dato for oppholdet: februar 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
2  Takk, 974arnes
Anmeldt 4. desember 2017

Vi hadde rom mot gata, lite sol. Bra størrelse på rommet. Veldig lytt fra gangen. Kunne vært bedre renhold. Frokosten var bra. Buffet middag var bra. Litt sene til å fylle opp når noe ble tomt. Renholdet i spisesalen kunne vært bedre. Hånd desinfeksjon kunne vært plassert ved spisesalen. Hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, Elisabeth H
Anmeldt 24. august 2017 via mobile enheter

Hotel Londres er et lite hotell med enkel standard. Renholdet ved hotellet var generelt veldig bra. Utvalget i spisesalen var lite men maten var god. Hotellet ligger i gangavstand til en veldig fin strandpromenade som binder sammen Estoril og Cascais. På strandpromenaden finnes et utvalg av forskjellige spiserestauranter samt sandstrand. Hotellet ligger i gangavstand til casino og div butikker og restauranter i Estorile. Det er et mye større sentrum I Cascais med alt en trenger av shoppingmuligheter og koselig sentrum.

Dato for oppholdet: april 2017
Reisetype: Reiste alene
Takk, mbraa2017
Anmeldt 9. mars 2017 via mobile enheter

Sammen med mange trivelige medreisende tilbragte min kone og jeg fire uker ved Hotel Londres på nyåret 2017. De første dagene ble preget av felleslokaler der temperaturen var under det som bør forventes på et hotell. Temperaturen steg (bokstavelig talt) etter hvert, men gjorde nok sitt til at stort sett hele reisefølget pådro seg luftveisinfeksjoner...
Personalet ved hotellet opplevdes (for de flestes vedkommende) å ha et oppriktig ønske om å gi oss som gjester et så godt opphold som mulig.
Frokostmenyen opplevdes å være ok - men ble noe ensidig gjennom våre fire uker. Middagene (vi hadde fem middager pr uke inkludert i prisen) varierte i standard - fra det utmerkede til å være "under pari".

Dato for oppholdet: januar 2017
Takk, Farfaren