“Forferdelig dårlig service”

Kjøkken: Portugisisk, Sjømat
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Vi stoppet her for en øl og mineralvann. Plassen så koselig ut og beliggenheten var meget bra. Dessverre ble hele besøket ødelagt av forferdelig dårlig service. Vi ventet først ca. 15 minutter før vi fikk en servitør til bordet. Etter bestilling gikk det nye 15 minutter uten at noe skjedde og jeg fikk tak i servitøren og spurte om han hadde glemt oss, siden vi så han serverte andre gjester som kom etter oss. Det virket som han hadde glemt bestillingen men så «tenkte han høyt» og kom på hva vi skulle ha. Etter nye ca. 10 minutter kom drikkevarene, men servert på en litt arrogant måte. Siden alt tok så lang tid så ba vi om regningen når vi fikk servering, men også det tok nye 10 minutter. Her går vi IKKE tilbake.

1  Takk, Norw50

Anmeldt 30. oktober 2019

Maten var god og beliggenheten helt fantastisk, men betjeningen var sur. Hvor vanskelig skal det være å presse frem et smil?

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Oystein B
M2D_Trip, admin-trip på Baiuka Grill Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. november 2019

Thank you so much for your review. We are glad you have enjoyed your meal with us!
We truly appreciate your kind words.

Have a nice week!

Anmeldt 17. juli 2019 via mobile enheter

En 20 til 25 minutters spasertur fra Cascais på promenaden langs havet i retning Estoril, finner du Baiuka Grill Restaurante. Vi hadde lunch her og spiste en blandet salat som inneholdt d meste fra ulike salater på menyen. Kort og godt, Nydelig. God service av hyggelig personell. Rene toiletter og på den andre siden av promenaden finner du en intim fin sandstrand. Anbefales.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, torgeirvollset
M2D_Trip, admin på Baiuka Grill Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2019

We truly appreciate your kind words in regards of our service.

Anmeldt 14. desember 2018

Her satt vi og nøt solnedgangen. Vi fikk god service fra en hyggelig betjening. Vinen var av god kvalitet og prisen var fornuftig

Takk, ivartina
JorgeDinis_Web, Admin. Tripadvisor på Baiuka Grill Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. desember 2018

We truly appreciate your review and thank you for your candid feedback regarding your experience in Baiuka Grill Restaurant.

Hoping to see you again when back to Cascais!

Anmeldt 5. mars 2018 via mobile enheter

Vi besøkte stedet etter anbefaling av noen gode venner. Vi ble møtt av hyggelig og imøtekommende betjening. Stedet har et særdeles godt utvalg av sjømat, såvel fisk som skalldyr. Beliggenheten er ypperlig på strandpromenaden mellom Estoril og Cascais. Man kan sitte innendørs eller ute og se det yrende livet på stranden, eller de som er ute på sin trimtur. Vi var der i februar, så badelivet var ikke akkurat det fremtredende, men noen brettsurfere var å se.

Dato for besøk: februar 2018
1  Takk, Jafkristiansand

Reisende som så på Baiuka Grill Restaurant, så også på

Har du vært i Baiuka Grill Restaurant? Del dine erfaringer!